ß
În fiecare zi, PRO TV oferă românilor informații de actualitate, cu cele mai obiective știri! Aseară, jurnalul principal al zilei a fost alegerea celor de acasă, iar filmele PRO i-au ținut pe oameni în fața televizoarelor, cu suspans și acțiune. Emisiunea Vocea României a răsunat și ieri în casele telespectatorilor, cu vocile concurenților care au reușit să treacă dincolo de ecrane și să emoționeze.
Cei care nu au văzut Vocea României vineri, de la 20:30, au urmărit ieri prima etapă a confruntărilor. Reluarea emisiunii a fost lider absolut de audiență și a înregistrat, în intervalul orar 16:00 – 18:58, 4.8 puncte de rating și 23.2% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a obținut 2.1 puncte de rating și 10.0% share. În minutul de maximă audiență de la 18:54, peste 1,4 milioane de oameni erau cu ochii pe show.
Cele mai obiective informații au fost urmărite de români la Știrile PRO TV. Jurnalul principal al zilei a fost în topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 9.9 puncte de rating și 33.3% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a obținut doar 4.0 puncte de rating și 13.5% share. La nivel național, aproape 1,7 milioane de telespectatori urmăreau jurnalul, iar în minutul de maximă audiență de la 19:25, peste 1,8 milioane de oameni urmăreau știrile.
Sâmbătă seara, telespectatorii au ales acțiunea de la filmele PRO! De la ora 20:00 românii au urmărit xXx: Return Of Xander Cage (Triplu X: Întoarcerea lui Xander Cage), cu Vin Diesel, care a înregistrat 8.9 puncte de rating și 28.5% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a obținut 5.6 puncte de rating și 17.9% share. Aproape 1,3 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit Filmul PRO, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:24, peste 1,5 milioane de români urmăreau acțiunea.
În intervalul 22:05 – 24:32, cei de acasă au fost cu ochii pe Sicario (Sicario: Asasinul), iar filmul de acțiune a obținut 5.5 puncte de rating și 25.3% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a obținut 4.6 puncte de rating și 21.3% share. În minutul de maximă audiență, de la 22:22, peste un milion de telespectatori se uitau la PRO TV.
Săptămâna viitoare, Vocea României vine cu o nouă ediție din etapa confruntărilor, iar emisiunea poate fi urmărită, în avans, pe VOYO. În fiecare zi, Știrile PRO TV aduc cele mai obiective informații celor de acasă, iar Filmul PRO aduce combinația perfectă dintre adrenalină, suspans, acțiune și comedie.