Comedia Nuntă pe bani a lui Mircea Bravo a intrat în cinema pe 10 octombrie, strângând în primul weekend de la lansare peste 101.000 de români în sălile de cinema din întreaga țară, iar biletele vândute în presale au fost în jur de 38.000.
Gallery
În cea de-a două săptămână, printre alte două lansări mari de filme, și anume Trolii: Se strânge trupa (regie Walt Dohrn, Tim Heitz) și Crimele din Osage County: Bani însângerați (regie Martin Scorsese), lungmetrajul lui Mircea Bravo performează cel mai bine la Box Office, rămânând pe primul loc, cu peste 88.000 de spectatori, un total de peste 190.000 de spectatori, cu încasări de aproape un milion dolari.
Aici detalii despre box office-ul românesc: https://www.cinemagia.ro/boxoffice/românia/
Chiar pe 23 octombrie, Mircea Bravo și echipa filmului Nuntă pe bani au încheiat turneul de promovare la Târgu Mureș, cu sălile pline, după 15 zile de caravană prin țară.
“Ne-am întâlnit cu mii de oameni cărora le mulțumim că au venit să ne fie alături în toate cele 22 orașe în care am mers în promovare cu filmul Nuntă pe bani. Într-adevăr nu este ușor să te plimbi în fiecare zi dintr-un oraș în altul, să schimbi camera de hotel, însă energia primită de la oameni ne-a dat un mare imbold să facem asta, așa că acum, după aproape o lună intensă, putem spune că suntem încărcați cu mult entuziasm, recunoștință, mulțumire, bucurie. Vă mulțumim”, spune Mircea Bravo.
Noua producție marca Bravo Films îl are ca personaj principal pe Mircea, un tânăr care urăște nunțile și care nu se ferește să facă public acest lucru. Din cauza unor decizii greșite, trebuie să restituie o sumă mare de bani, iar singura soluție pentru Mircea rămâne propria nuntă. Urmează o cursă contra-cronometru pentru a găsi sală, nași și invitați, cu scopul de a face un business cât mai profitabil.
Aici trailer: https://www.youtube.com/watch?v=8zSrv8bYqtM