ß
În urmă cu doar câteva săptămâni, Pescobar a plecat în Grecia, pe Muntele Athos, pentru a aduce doradă, în restaurantele sale. Acesta le-a prezentat internauților noul preparat care se regăsește în meniul său, doar că, săptămâna trecută, a devenit subiect de discuție.
După ce ANPC i-a închis restaurantele pe bandă rulantă, Pescobar l-a redeschis pe cel din Timișoara, precizând, în mediul online, că problema din cauza căreia activitatea restaurantului a fost suspendată nu a fost deloc atât de gravă pe cât s-a spus.
Mai exact, omul de afaceri susține că singura problemă a fost cauzată de neglijența angajaților, care au lipit două etichete greșit, putând să dovedească prospețimea produselor prin intermediul facturilor pe care le are în firmă. (VEZI POZELE ÎN GALERIA FOTO DE MAI SUS)
„Timișoara a fost închisă doar o zi, până am remediat cele constatate de comisarii ANPC și cu sublinierea faptului că îmi pare rău de dorada aia, că se zice că a fost doradă stricată. Aia e doradă binecuvântată, de la Muntele Athos.
Au greșit ai mei o etichetă pe doar două cutii. Deci din 14 cutii care erau una peste alta, două cutii erau cu o etichetă veche, dar noi în facturi avem toate intrările”, a transmis acesta, pe contul lui de Instagram.
În urmă cu scurt timp, Pescobar le-a mulțumit, în mediul online, autorităților, pentru ca le-au „deschis ochii”, precizând că, de aici înainte, știe ce trebuie să facă, pentru ca totul să fie bine: „Am învățat din greșeli, acum suntem mai buni, mai puși la punct”.
Mai mult decât atât, milionarul a vorbit și despre pierderile financiare suferite din cauza închiderii restaurantelor. Acesta nu a putut estima suma exactă pe care a pierdut-o, dar susține că este foarte mare, totul fiind cauzat de minciunile care s-au spus despre afacerea sa.
Cu toate acestea, Pescobar are un motiv de bucurie, căci, conform acestuia, clienții continuă să treacă pragul restaurantelor sale, fără să ia în seamă scandalul care a avut loc săptămâna trecută.
Sursa foto: ANPC, Facebook
VEZI ȘI VIDEO
Gallery