Poziționarea merită efortul sau este mai bine să investești în alt tip de servicii de marketing? De ce are nevoie de compania ta de SEO? Este greu de imaginat că oricine conduce o afacere și îi pasă de prezența sa online nu a auzit de optimizarea motoarelor de căutare. Beneficiile SEO pentru afaceri sunt practic nesfârșite, iar utilizarea lor poate aduce succes brandului tău. În acest articol, vei descoperi primele 8 beneficii ale SEO pentru afacerea ta.
Motoarele de căutare sunt cele mai bune referințe, deoarece sunt folosite de toți, iar Google este must-have-ul zilnic. Cauți o mașină de spălat rufe nouă? Introdu o frază în Google. Cauți sensul unui cuvânt necunoscut? O tastezi pe Google. Motoarele de căutare sunt principala sursă de trafic pe site-ul web pentru majoritatea industriilor și sunt pur și simplu cea mai bună modalitate proactivă oferită de o agenție de SEO pentru utilizatori de a-ți găsi marca.
Traficul pe rețelele sociale, reclamele PPC sau spoturile publicitare provoacă o explozie de trafic care se stinge atunci când oamenii se plictisesc de ele sau reclamele pur și simplu se termină. Traficul SEO este consistent și stabil și generează aproximativ aceeași cantitate de trafic săptămână după săptămână, lună după lună. Desigur, unele industrii se caracterizează prin sezonalitate, precum blogurile de călătorie, care pot genera mai mult trafic vara, dar regula generală încă se aplică: traficul SEO este sustenabil.
Scopul SEO nu este doar de a oferi beneficii afacerii tale., ci și de a oferi utilizatorilor cele mai bune rezultate posibile. Drept urmare, multe actualizări ale algoritmilor se concentrează pe asigurarea faptului că indică site-uri care oferă conținut relevant, dar oferă și o experiență excelentă pentru utilizator. Activitățile SEO efectuate corect îmbunătățesc viteza de încărcare a site-ului, navigarea și ușurința în utilizare. În plus, te ajută să organizezi mai bine informațiile de pe site-ul tău., astfel încât utilizatorii să poată afla rapid mai multe despre afacerea ta, produse, servicii, conținutul blogului și multe altele.
Conștientizarea mărcii este măsura în care piața țintă recunoaște marca. Optimizarea pentru motoarele de căutare asigură că informațiile despre produsul sau site-ul tău sunt găsite cu ușurință în rezultatele căutării organice, iar când ajungi în partea de sus a clasamentului, utilizatorii te vor putea vedea mai ușor. De acolo, este cu siguranță mai ușor să atragi vizitatori pe site.
Internetul a schimbat dramatic felul în care arată procesul de vânzare. Acest lucru se datorează faptului că utilizatorii au acum acces la multe resurse utile care îi pot ajuta să-și exploreze opțiunile. Pozițiile mai înalte în rezultatele căutării obținute prin servicii SEO pot oferi vizitatorilor impresia că ești unul dintre cei mai buni din industrie. Pozițiile inferioare îi vor face pe oameni să nu ajungă acolo sau să creadă că îți lipsește credibilitatea.
Unul dintre cele mai mari beneficii ale SEO este că nu necesită să plătești pentru spațiu publicitar. Campaniile de publicitate tradiționale sunt plătite, de multe ori sunt necesare cheltuieli financiare destul de mari pentru atingerea obiectivului. Poziționarea este cu siguranță mai ieftină - site-urile care apar în rezultate gratuite nu plătesc pentru aceste clasamente. Singura investiție este să creezi pagina și articolele astfel încât acestea să apară cât mai sus posibil, adică în conformitate cu algoritmii motorului de căutare.
Optimizarea site-ului tău este un proces complex și pe termen lung, dar implementarea acestuia în activitățile tale reprezintă o serie de multe beneficii care se vor traduce într-o creștere a veniturilor și a vânzărilor.