Andra, Marius Moga și Zob feat. Nicole Cherry sunt vedetele care se luptă pentru a obține titlul de HITul lunii mai, marcând cea mai amplă campanie promoțională cu mii de produse la cel mai mic preț garantat. Cu ocazia aniversării a 22 de ani de activitate în România, Carrefour lansează acest demers inedit, pregătind ringul pentru artiștii de top care se duelează în versuri și ritmuri potrivite pentru sesiuni de shopping deștepte.
Până pe 30 mai românii pot vota artistul și HITul preferat în platforma campaniei și astfel își vor susține artistul preferat pentru a câștiga bătălia. În Luna HIT de la Carrefour,clienții se vor distra, ascultând și votând HITurile cântate de Andra, Marius Moga și Zob feat. Nicole Cherry. Și asta, în timp ce își caută produsele de care au nevoie printre ofertele aniversare.
Concurs cu premii și oferte aniversare Carrefour
Cei patru cântăreți își transpun preferințele de cumpărături prin versuri, astfel că la Andra dragostea trece prin stomac, Zob feat. Nicole Cherry vor să vadă cât de mult pot să umple un „cărucior pe 4 roți”. În schimb, Marius Moga vânează cele mai mici prețuri chiar dacă nu este vreo ocazie specială precum Crăciunul.
100 de vouchere în valoare de 100 de euro vor fi câștigate prin tragere la sorți de către cei care intră în joc și votează HITul preferat, iar în magazine clienții sunt așteptați cu reduceri semnificative. În fiecare zi de miercuri, mii de produse din categoriile alimentare și non-alimentare sunt alese atent pe criterii ce țin de calitate, de importanța lor în coșul săptămânal de cumpărături sau de popularitate, și beneficiază de cel mai mic preț garantat. Acestea sunt disponibile la nivel național, în toate hipermarketurile, supermarketurile, magazinele Express*, prin Bringo și carrefour.ro.
„Cu ocazia aniversării de 22 de ani, am gândit o mecanică de campanie care să le ofere clienților un motiv în plus să-și facă cumpărăturile la Carrefour - cel mai mic preț garantat la mii de produse. Iar, odată cu cea mai mare acțiune comercială Carrefour, era firesc să apelăm la 4 artiști celebri de talia Andrei, a lui Marius Moga și Zob feat. Nicole Cherry pentru a ne face cât mai clar angajamentul nostru față de clienți - cel mai bun HIT pentru luna aniversară. Cei 4 artiști se duelează în versuri pentru ca, în final, clientul să fie mereu câștigător: prețuri mici, premii și un HIT pe care să-l fredoneze la cumpărături mult timp de acum încolo”, spune Narcis Horhoianu, Director de Marketing Carrefour România.
Clienții se bucură de o gamă largă de produse pe care le pot cumpăra la prețuri reduse. De la electrocasnice, cum ar fi televizoare, aspiratoare sau mașini de spălat, până la produse marcă proprie Carrefour. Cu ajutorul platformei de loialitate Act For Good românii pot achiziționa îmbrăcăminte TEX, produse de îngrijire personală, îngrijire bebe, curățenie, casă, auto și grădină la cele mai mici prețuri.
*Clienții pot achizitiona aceste produse promoționale din orice hipermarket, supermarket și magazin Express aflat în lista Magazinelor participante, inclusă în Regulamentul campaniei.
Gallery