ß
Piața locurilor de muncă devine din ce în ce mai competitivă odată cu trecerea timpului. Așadar, cel mai important lucru pentru cei care doresc să se angajeze este a se diferenția cât mai mult pentru a fi văzuți de recrutori. Angajatorii sunt foarte interesați în ziua de azi de acei candidați care prezintă ceva în plus în CV-urile lor față de cei care doar înșiră la rând calificări și competențe.
Companiile care angajează caută persoane care pot adăuga valoare în cadrul instituției. Așadar, cum ar putea un aplicant să dezvolte o abordare care să îl facă unic și dezirabil în ochii unui angajator în prezent? Cu ajutorul acestor câteva recomandări.
Candidații la un job, care cunosc istoria și informații despre companie, piață, dar și staff, vor avea mai multe șanse de câștig. O conexiune bună este un start bun și de aceea totul ar trebui să vină natural în cadrul discuției de la interviu.
Cunoștințele exacte și un context favorabil permit candidatului să fie văzut drept adecvat și să impresioneze angajatorul. Prin urmare, candidații la un job ar trebui să facă un minimum de cercetare și să adreseze întrebările potrivite celui care le ia interviul, pentru a dinamiza situația.
Curajul și ambiția sunt corelate puternic cu succesul la locul de muncă. Așadar, orice candidat care dorește să iasă în evidență ar trebui să demonstreze curaj și determinare prin experiența sa de muncă și prin realizările academice.
Orice proiect, izbândă, scop atins în cadrul școlii, dacă este vorba despre un proaspăt absolvent, sau în cadrul locurilor de muncă anterioare, dacă este vorba de un candidat cu o oarecare vechime în piața muncii, pot fi hotărâtoare pentru obținerea unui job.
Poți verifica acest articol pentru a afla mai multe informații, sfaturi și exemple, despre cum adăugarea realizărilor în CV te poate propulsa peste ceilalți candidați în obținerea unui job mult visat.
Diferențiază-te de ceilalți candidați atunci când cauți un loc de muncă prin construirea brandului tău personal care te va face memorabil în ochii recrutorilor. Cum poți realiza acest lucru?
Poți începe prin a te autoeduca în domeniul tău înscriindu-te la cursuri și workshopuri prin care să îți îmbunătățești cunoștințele. Apoi, poți de asemenea crea conținut educațional în acea arie de expertiză în care ești as. Creează un e-book, lansează o carte, inițiază un curs de învățare în ce te pricepi, ocupă-te de pagini de social media care ajută la propagarea de informații prețioase în domeniul tău.
E clar că lucrând astfel, vei avea și ce insera în CV sau la scrisoarea de recomandare personală, pe lângă faptul că vei avea o rețea socială bogată, care te transformă automat și în magnet de talente. Ideal pentru o companie care dorește să angajeze un lider executiv care să se ocupe la rândul lui cu urmărirea talentelor pentru o angajare ulterioară în cadrul firmei.
Cum vine acest lucru? Managerul care se ocupă cu angajările este sub un mare stres atunci când caută angajați. Presupune o mare responsabilitate să găsești persoane potrivite și chiar să le angajezi, fără a reuși să o dai în bară și să fii făcut responsabil pentru asta.
Prin urmare, un candidat poate face mult bine atât pentru sine, pentru obținerea postului, cât și pentru persoana care se ocupă cu angajarea, pentru ocuparea postului, atunci când vine cu soluții la problemele existente.
Dacă știi cum să adresezi întrebările potrivite și să demonstrezi că te afli acolo pentru a rezolva problemele persoanei pentru care vei lucra în calitate de angajat senzațional, atunci cu siguranță interviul tău va avea succes.
În timpul, dar și după încheierea contractului cu firma pentru care ai lucrat, fii activ prin împărtășirea de știri, informații, comunicate și alte astfel de materiale despre firma în cauză.
Majoritatea candidaților la un job știu cum să-și completeze CV-urile, cum să facă o cercetare despre compania la care vor să fie angajați, să-și pregătească întrebări și răspunsuri în avans la interviurile la care ar fi chemați. Dar cei care chiar doresc să iasă în evidență în această eră unde până și recrutarea de personal se poate face online(LinkedIn, etc.), trebuie să arate că sunt avocați ai foștilor sau actualilor angajatori.
Așadar, dă share la noutăți, articole, evenimente ale companiei sau oferă-te să fii vocea acesteia în social media. Astfel, în calitate de candidat la un nou job demonstrezi faptul că poți fi un angajat exemplar, care este mereu la curent și îi pasă de vizibilitatea firmei la care lucrează, la fel ca și un candidat exemplar, pe care recrutorii nu vor ezita să-l pună înainte pe lista de aplicanți.
Să fim înțeleși, nu este vorba despre rețeaua de socializare pe care ai cont, ci despre rețeaua de muncă și de cunoștințe din diverse domenii de activitate. Întreabă în stânga și în dreapta despre joburi și spune că îți dorești să te angajezi pe un anumit post sau într-un anumit domeniu.
Cunoștințele tale din rețeaua de muncă sunt cele care pot vedea dincolo de CV și până în adâncul abilităților și înzestrărilor tale referitor la job. Aceste persoane îți pot deveni avocate bune atunci când cauți de muncă. Cu siguranță astfel poți afla despre joburi înainte ca acestea să ajungă pe piață. În plus, companiile preferă să angajeze oameni care sunt direct recomandați.
Gallery