În fiecare grilă, PRO TV propune telespectatorilor o multitudine de programe care aduc pe parcursul zilei, de la știri obiective, emisiuni pline de informații și invitați de interes, la cele mai tari show-uri sau seriale ale serii. Fiecare dintre acestea oferă diversitatea din care cei de acasă pot alege modul în care să-și înceapă sau încheie ziua. În primele trei luni ale acestui an, PRO TV a înregistrat cele mai mari cifre de share de audiență la nivel de trimestru din ultimii 10 ani.
În primul trimestru al anului 2023, pe parcursul întregii zile, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV a înregistrat un share de 24.8%, față de locul doi care a avut 16.1% și locul trei cu 10.1%. Privind strict intervalul orar 19:00 – 23:00, cel de prime time, PRO TV a avut tot cele mai mari cifre din ultimii 10 ani, înregistrând un share de 27.8% față de locul doi care măsura 18.4% share și locul 3 cu 10.1%.
O privire de ansamblu asupra intervalului orar 18:00 – 24:00 arată că prima opțiune a celor de acasă în prima parte a lui 2023 a fost, și de această dată, tot PRO TV. Postul a înregistrat un share de 26.8% față de locurile 2 și 3 care au avut 17.8%, respectiv 10%.
Florin Alexandrescu, Chief Business Officer PRO TV, declară: ”Ca de fiecare dată, la sfârșitul unui trimestru, tragem linie și analizăm cifrele de audiență. Faptul că în intervalul ianuarie – martie 2023, PRO TV a reușit să înregistreze cifre record de audiență, mai precis, cel mai bun trimestru din ultimele 40 astfel de intervale, arată că propunerile noastre au fost apreciate pe deplin de către cei de acasă. Le garantăm că vom continua să pregătim și să livrăm programe de top”.
Ăsta-i spectacolul, asta-i televiziunea!
Gallery