Din câte putem observa, cele mai multe afaceri s-au mutat și în mediul online. De ce? Datorită timpului din ce în ce mai lung pe care oamenii îl pierd pe telefoanele mobile. În tot acel timp “consumat” poți descoperi un articol de promovare către o afacere și îți place. Ce se va întâmpla în continuare? Vei accesa site-ul respectiv, devenind potențial client pentru firma respectivă.
Putem lua în considerare și o altă posibilitate. Ai o afacere și îți dorești să o promovezi în mediul online. Atunci când vei descoperi că atragi mai mulți clienți datorită reclamei, îți va crește inima, corect? Hai să aflăm cum putem face asta!
Să începem ușor-ușor!
Niște advertoriale SEO reprezintă un mod de promovare, prin intermediul cărora îți poți atrage clienții într-un mod plăcut. Oamenii s-au plictisit de acele filmulețe de scurtă durată pe care le puteai șterge doar după câteva secunde. Un text pentru promovare poate ajunge mai ușor în atenția unor potențiali clienți. În plus, îl poate parcurge oriunde, în schimb, un videoclip va trebui să îl și auzi, iar atunci când te afli în stație și aștepți autobuzul nu vei putea asculta.
În urma redactării unui articol, este indicat să ții cont și de calitatea SEO pe care o are acesta. Ce înseamnă? Este abrevierea de la “Search Engine Optimization” și reprezintă un parametru pe care Google îl folosește cu scopul de a-ți situa site-ul pe o anumită poziție în clasamentul firmelor cu același domeniu.
Cum poți redacta un articol cât mai bine optimizat?
Sună complicat, dar în teorie și practică e mult mai ușor. Tot ceea ce ai de făcut este să adaugi cuvinte-cheie pentru afacerea ta, să încerci să spui cât mai multe informații utile pentru clienți și poți să scrii cât mai mult. Nu te arunca să așterni pe foaie aceeași ideea de mai multe ori, dar spusă cu alte cuvinte, doar cu scopul de a atinge un prag cât mai mare la numărul de rânduri.
Un alt lucru pe care îl poți adăuga la promovare sunt linkurile DoFollow. Ce sunt acestea? Sunt “portaluri” care îi conduc pe cei care citesc articolul de promovare către afacerea ta. Este indicat să le ai în vedere, deoarece sunt luate în considerare și de către Google pentru a atribui o poziție site-ului tău. În plus, viitorii clienți vor putea interacționa direct cu tine, nu vor fi nevoiți să caute produsele individual. De ce este bine să aibă o legătură directă cu tine? În urma unei căutări pe Google, pot interacționa cu alte site-uri care aparțin concurenței tale. Drept urmare, îi poți pierde ca și clienți.
Ce poți face dacă nu te descurci?
Nu este nicio problemă dacă ai ajuns la concluzia că este complicat. Instapress îți sare în ajutor! Ce este? O aplicație în care poți găsi o listă cu copywriteri, adică persoane pe care le poți contacta și îți scriu ele articolul potrivit pentru afacerea ta.
Totuși, ce faci cu articolul după ce îl ai? Tot Instapress te ajută! Îți pune la dispoziție un număr cât mai mare de site-uri disponibile pentru a-ți putea publica articolul. Ce este diferit între această aplicație și concurență? Oricine poate avea acces și timpul de publicare este mult mai mic.
În concluzie
Datorită tehnologiei avem tot ce ne trebuie la dispoziție. Putem găsi toate informațiile la un click distanță, deci de ce să nu ne folosim?
Utilizează toate resursele pe care le poți găsi pentru a obține o promovare cât mai bună prin intermediul unui advertorial. Oferă-le potențialilor clienți șansa de a putea urmări articolul în orice situație, nu doar când se poate bucura de câteva momente de liniște.