Organizarea unui eveniment corporativ poate fi mai dificil, cu multe părți în mișcare și foarte multe detalii de pus la punct. Ca prim pas, ne place să pregatim o cronologie care să sublinieze ce trebuie realizat și la ce dată. Acest lucru ne ajută să rămânem organizați și ne permite să mergem înainte fără a întâmpina probleme, aceste detalii ne dau o idee despre procesul evenimentului și despre ce mai trebuie realizat în locatia Skybar.
O altă parte importantă din proces este elaborarea unui buget, ajută la determinarea exacta a resurselor financiare care vor fi alocați pentru diferite lucruri, cum ar fi mâncare, decorațiuni, elemente de divertisment, etc.
Odată ce ați avut grijă de toate aceste detalii, tot ce rămâne este executarea planului în conformitate cu cronologia. De exemplu, închirierea de echipamente sau rezervarea anumitor servicii extra, se pot realiza în intervalul de timp alocat sau chiar mai devreme, dacă este necesar.
Prin planificare și execuție amănunțită, reușim de fiecare data să organizăm cu succes evenimente corporative reușite, îndeplinind propriile așteptări și pe cele ale clienților noștrii.
Avantaje:
Seminarii, cursuri, sedințe, business meeting, lansare/prezentare produs toate acestea au fost evenimente susținute cu succes, ne focusăm în acest an pentru următoarele proiecte pe care le vom gazdui în Dorobanți.
SkyBar este unul dintre cele mai unice spații în care ai fost vreodată.
SkyBar oferă o alternativă interesantă la această experiență mondenă. Situat la ultimul etaj al unei cladiri din Bucuresti, cu acoperișul retractabili care lasă aerul proaspăt să intre, în asa fel se creează o atmosferă cu adevărat de neegalat.
Vederile panoramice ale orașului împreună cu un eveniment unic în aer liber, îl fac destinația perfectă pentru întâlniri de afaceri și adunări sociale!
Trăind în oraș, poate fi dificil să găsești o locație potrivită pentru prezentarea produsului. Găsirea locului potrivit pentru ca un public să învețe despre produsul tau este esențială pentru ca evenimentul să se desfășoare fără probleme.
În primul rând, este nevoie de un loc ușor accesibil cu transportul public, astfel încât oamenii să poată ajunge acolo confortabil și convenabil. De asemenea, ar trebui să aibă suficient spațiu pentru a găzdui mai mult oameni, cât și potențialii clienți care ar putea veni să întrebe mai multe despre produsele voastre.
Zona ar trebui să ofere o acustică bună, care să vă asigure că mesajul campaniei de prezentare este auzit tare și clar în timpul evenimentului. În cele din urmă, locația trebuie să reflecte bine asupra imaginii brand-ului si a produsului promvat; aceasta înseamnă să alegeți unul cu o estetică modernă, care să nu afecteze ceea ce doriți să transmiteți prin produsele voastre.
Overall, SkyBar este opțiunea opusă banalei săli de conferință.
La SkyBar angajatul, cursantul sau participantul se va relaxa, fiind vorba de confortul extra oferit și de faptul că dispar foarte multe elemente formale. Până la urma, asta este și idea conceptului nostru, să ai un cursant relaxat, focusat maxim, răsplătit cu o pauza de vis, cu o mâncare bună și un view excelent.