• PRO TV
  • Aproape 2 milioane si jumatate de telespectatori au urmarit Land of Jokes si Serviciul Roman de Comedie

Aproape 2 milioane si jumatate de telespectatori au urmarit Land of Jokes si Serviciul Roman de Comedie

Aproape 2 milioane si jumatate de telespectatori au urmarit
Land of Jokes si Serviciul Roman de Comedie

Duminica seara, Divertis a monopolizat din nou atentia telespectatorilor Pro Tv, dornici sa rada in hohote, astfel ca Divertis – Land of Jokes si Serviciul Roman de Comedie au condus iarasi topul audientelor.

Conform datelor furnizate de GFK in data de 26 octombrie, programul de umor de la Pro Tv a fost urmarit in minutul de aur (20.53) de aproape 2 milioane si jumatate de telespectatori la nivelul intregii tari. Cele doua emisiuni Divertis, difuzate in intervalul orar 20.45-22.49, au ocupat primul loc in clasamentul audientelor, cu o medie pe publicul din mediul urban de 8,4 puncte de rating si 17,7 % cota de piata, fata de Antena 1 care in acelasi interval aduna 7,8 puncte de rating si 16,6 procente din cota de piata. Ierarhia s-a pastrat si pe publicul comerical din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Pro Tv obtinand o medie de 7,2 puncte de rating si 17,4 % cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra 6,5 puncte de rating si 15,7 % cota de piata.

Divertis – Land of Jokes” a deschis seara comediei cu o intrare in scena de zile mari a lui Ion Iliescu (Cristian Gretcu), urmata de vizita corului vanatorilor (Silviu Petcu, Bogdan Cotlet si Cosmin Selesi) in studioul Divertis Land News. Telespectatorii Pro Tv au fost cu ochii si pe Neurovision, dar si pe filmul de duminica seara, o parodie dupa celebrul “Titanic”, cu Emil Boc (Cosmin Selesi), Traian Basescu (Marius Aciu) si Elena Udrea (Ela Prodan) in rolurile principale, astfel ca ”Divertis – Land of Jokes” s-a clasat pe locul intai in topul audientelor. Pe publicul din mediul urban, prima ora de umor Divertis la Pro Tv, difuzata in intervalul 20.45-21.46, a inregistrat o audienta medie de 9,2 puncte de rating si 18,3 % cota de piata, fiind urmata de Antena 1 cu o medie de 9,0 puncte de rating si 17,9 procente din cota de piata. Emisiunea si-a pastrat suprematia in topul audientelor si pe publicul comercial cu o medie de 8,0 puncte de rating si 18,4 % cota de piata, fata de Antena 1 care obtinea 7,3 puncte de rating si 16,8 % cota de piata.

Distractia a continuat apoi la Serviciul Roman de Comedie, care a intampinat-o pe Adina Buzatu si care a oferit celor de acasa si o prezentare de moda unica, cum numai la Divertis se poate intampla, cu politicieni in ipostaza de manechini. In intervalul orar 21.47-22.49, ”Serviciul Roman de Comedie” si-a trecut si de data aceasta in ”raport” locul intai in topul audientelor, cu o medie, pe publicul din mediul urban, de 7,5 puncte de rating si 17,1 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care obtinea 6,6 puncte de rating si 15,1 % cota de piata. Emisiunea s-a clasat pe primul loc in top si pe publicul comerical, cu o audienta medie de 6,5 puncte de rating si 16,4 % cota de piata, in timp de Antena 1 s-a clasat a doua cu o medie de 5,8 puncte de rating si 14,5 procente din cota de piata. 


 

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni