În ziua de azi, aproape orice achiziție începe de la o simplă căutare pe Google. În funcție de locul pe care îl ocupă website-ul unei afaceri în rezultatele căutărilor, șansele ca aceasta aceasta să obțină o conversie cresc exponențial. Iar pentru ca orice căutare Google bazată pe cuvintele cheie relevante pentru afacerea ta să-ți aducă mai mulți clienți, trebuie să te concentrezi pe seo sau să colaborezi cu cineva care se pricepe la astfel de practici.
SEO-ul, sau optimizarea pentru motoarele de căutare, stă în ziua de azi la baza conceptului de marketing online. Oricât de mult accent ai pune pe elementele vizuale ale website-ului afacerii tale, pe calitatea informațiilor pe care le postezi acolo și, bineînțeles, pe calitatea produselor sau serviciilor pe care le vinzi, pe termen lung SEO-ul este cel care face diferența dintre un business bine reprezentat în mediul online și unul greu de găsit pe internet.
Din punctul de vedere al specialiștilor, când vine vorba de SEO, trebuie să fii atent la două lucruri esențiale:
- conceperea unui conținut relevant și valoros pentru cititori;
- punerea în practică a unor metode eficiente de link building.
Primul lucru este important pentru ca vizitatorii website-ului tău să găsească interesante informațiile postate în paginile acestuia, iar cel de-al doilea pentru ca website-ul propriu-zis să câștige autoritate în mediul online și să devină mai vizibil. Aceste lucruri însă sunt foarte dificile pentru cineva a cărui afacere nu se bazează pe servicii de marketing și nici nu are experiență în marketingul digital. Și atunci, cea mai bună soluție pentru un antreprenor care vrea să-și depășească concurența și să ajungă primul pe paginile de rezultate ale motoarelor de căutare este să colaboreze cu o agenție digitală care oferă servicii seo. Dar Cum recunoști cea mai BUNĂ agenție SEO de pe piață? și cum poți să faci diferența între agențiile cu potențial și cele care doar promit marea cu sarea, dar nu oferă rezultate?
Un portofoliu bogat de publicații
Ai nevoie de link uri de calitate pentru a crește autoritatea website-ului tău și de autoritate pentru că ea este unul din cei mai importanți factori de ranking în SERP. De aceea, un criteriu după care recunoști cea mai bună agenție SEO pentru tine este și diversitatea portofoliului de publicații în care poate să-ți ofere advertoriale. Chiar dacă agenția pe care o ai în vedere colaborează cu cele mai cunoscute website-uri din România, diversitatea acestora contează deoarece mai valoros pentru afacerea ta este un website care face parte din aceeași nișă cu ea decât unul renumit, dar care activează într-un cu totul alt domeniu.
O gamă variată de servicii și produse
Oblyo Digital Agency de exemplu, pe lângă o gamă foarte diversă de servicii de marketing digital de top și desigur SEO, oferă clienților săi și posibilitatea de a primi acces la un produs de top, unic pe piața din România. Este vorba despre Publyo, un sistem CRM pe care utilizatorii îl pot folosi pentru a construi de la zero campanii SEO eficiente, indiferent dacă au deja sau nu contracte încheiate cu diferiți publisheri, departamente de marketing în cadrul companiilor lor, copywriteri și alte resurse. Publyo te ajută să câștigi timp, dar și să profiți mai mult de pe urma investiției tale în advertorialele pe care le publici pe internet deoarece le monitorizează pentru a se asigura că ele rămân neschimbate, acolo unde trebuie. Iar asta nu este tot, mai multe despre serviciile Oblyo Digital Agency poți afla accesând website-ul oficial https://oblyo.ro.
Copywriteri cu experiență și dorința de a învăța
Așa cum am menționat și în rândurile de mai sus, este important în ceea ce privește SEO-ul și conținutul pe care îl postezi. Nu poți să scrii de dragul de a scrie deoarece te aștepți ca cineva să-ți citească articolele și, mai mult, să investească în produsele sau serviciile tale. Astfel, trebuie să cauți o agenție cu copywriteri in-house, talentați și creativi, cu experiență în diverse domenii și deschidere spre a învăța dacă este vorba de o nișă pe care nu o cunosc. Dacă materialele afacerii tale vorbesc pe limba potențialilor tăi clienți, atunci cu siguranță îi vei convinge să cumpere!