• PRO TV
  • De 1 decembrie, telespectatorii au dat România tare alături de PRO TV. „Generații de distracții”, lider de audiență!

De 1 decembrie, telespectatorii au dat România tare alături de PRO TV. „Generații de distracții”, lider de audiență!

De 1 decembrie, telespectatorii au dat România tare alături de PRO TV. „Generații de distracții”, lider de audiență!

Ziua în care fiecare Român privește în jur și e mândru de realizările lui și ale celor care îi sunt aproape. Acea zi din an când România este un popor! Ieri, de 1 decembrie, PRO TV a pregătit un program special pentru telespectatori, iar alături de aceștia a dat România tare!

De la ora 14:00, Lili Sandu, Shurubel și Ciudoiu, prezentatorii Vorbește Lumea și Cătălin Măruță și-au dat mâna și au adus o ediție de colecție, Zi de bine, România! Timp de 3 ore, cei de acasă s-au bucurat de preparate tradiționale, de muzică bună live și de invitați cu povești incredibile de viață! Emisia a fost lider de audiență, în intervalul orar 13:58 – 16:57. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 4.1 puncte de rating și 19.9% cotă de piață, față de locul 2 care avea 2.2 puncte de audiență și 11.0% share.

Ziua a continuat cu o emisiune specială, Generații de distracții, prezentată de Horia Brenciu și Iulia Pârlea! Cei doi au adus un show spectaculos cu muzică, ghicitori și momente încărcate de amuzament. Ediția a fost lider absolut de audiență în intervalul orar 16:59 – 18:58. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 6.3 puncte de rating și 21.3 cotă de piață, față de locul 2 care avea 3.5 puncte de audiență și 11.7 share. De-a lungul difuzării, aproape 1.2 milioane de români au trăit distracția la maximum. 

Seara s-a încheiat cu un nou episod din serialul preferat de comedie al românilor, Las Fierbinți! Episodul a fost lider absolut de audiență în intervalul orar 20:28 – 22:23. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 11.6 puncte de rating și 28.2 cotă de piață, față de locul 2 care avea 8.2 puncte de audiență și 19.9 share. De-a lungul difuzării, aproape 1.8 milioane de români au trăit noile aventuri ale personajelor lor preferate, iar la ora 20:46, peste 2.2 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV!  

La mulți ani, România! La mulți ani, PRO TV! 

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni