ß
La finalul campaniei Black Friday 2022, Mobexpert, cel mai mare retailer de mobilier din România, a înregistrat peste 41.000 de comenzi, online și în magazine, iar valoarea totală a acestora a crescut cu 13% comparativ cu anul trecut.
Campania de Black Friday a început pe 9 noiembrie, la primele ore ale dimineții, și s-a încheiat duminică, 20 noiembrie, cele două zile fiind cele mai profitabile din această perioadă.
În perioada campaniei de Black Friday au fost vândute online peste 40.000 de produse, iar din magazinele Mobexpert au ajuns în casele clienților peste 122.000 de produse. Anul acesta, clienții au profitat de ofertele avantajoase pentru a achiziționa obiecte decorative menite să dea un plus de personalitate locuinței, dar și piese de mobilier pentru living, dining și dormitor.
Românii au continuat și anul acesta să încurajeze producția locală, astfel că gamele de mobilier fabricate în România s-au numărat printre preferatele lor. Acestea au reprezentat 52% din totalul vânzărilor din magazine și 41% din totalul vânzărilor online.
La finalul celor 12 zile de campanie au fost vândute, în total, peste 162.000 de produse și au fost plasate peste 41.000 de comenzi. Un interes crescut comparativ cu anul trecut au prezentat produsele din categoriile: mobilier pentru zona de dining, canapele și fotolii, mobilier pentru terasă și grădină, veselă și ustensile de gătit, saltele și paturi tapițate, bucătării, precum și flori și plante decorative.
Cel mai scump produs achiziționat de pe site-ul Mobexpert a fost un colțar din piele cu șezlong în valoare de 25.498 lei, fabricat în România, iar cea mai mare valoare a unei comenzi online a fost de 76.992 lei.
Clienții s-au bucurat de varietatea ofertelor și în magazinele fizice Mobexpert: cel mai scump produs achiziționat din showroom a fost o bucătărie fabricată în România, în valoare de 47.800 lei, iar cea mai mare valoare a unei comenzi plasate în magazin a fost de 147.000 lei.
Cea mai mare comandă din punct de vedere al numărului de produse a fost plasată online, cu 228 de produse în coș, în timp ce în showroom primul loc în acest top este ocupat de o comandă cu 99 de produse.
Valoarea medie a coșului de cumpărături a crescut în acest an cu aproximativ 300 de lei în magazine și cu 250 de lei în cazul achizițiilor de pe site.
Orașele în care s-au înregistrat cele mai multe vânzări în showroom au fost București, Constanța, Iași, Brașov și Pitești. Primele patru dintre acestea se regăsesc și în topul vânzărilor online, alături de Timișoara.
Românii au profitat și în acest an de posibilitatea de a plăti prin diverse programe de finanțare. Valoarea comenzilor din showroom achitate în rate a crescut cu 40% față de campania Black Friday din anul 2021, iar numărul acestora a crescut cu 22%. Vedeta programelor de finanțare a fost Mobexpert Credit Card, lansat chiar în acest an în parteneriat cu Alpha Bank și Mastercard. Prin intermediul acestuia, clienții au avut posibilitatea de a achita produsele alese în 36 de rate fără dobândă și au beneficiat de 50% discount din prețul serviciului de transport și montaj.
Comparativ cu perioada de dinainte de Black Friday traficul pe site-ul mobexpert.ro a crescut de aproape trei ori, iar 80% din acesta a venit de pe telefoane mobile. De asemenea, aproape două treimi din comenzile de Black Friday au fost făcute de pe mobil. Utilizatorii au avut parte de o experiență de cumpărare îmbunătățită și o serie de servicii adaptate contextului actual: diversitate mai mare a ofertelor, posibilitatea de a plăti prin programe dedicate de finanțare și livrare rapidă pentru produsele din stoc (peste 70% dintre comenzile plasate în perioada Black Friday au ajuns deja în casele cumpărătorilor).
“Și în acest an, clienții noștri au apreciat ofertele pregătite special de Black Friday. Am înregistrat o creștere față de anul trecut, însă ce ne bucură mult este că de Black Friday oamenii s-au reîntors în magazinele noastre fizice. Am observat o creștere a comenzilor în magazine și un trafic crescut față de ultimii ani. Ne mândrim atât cu magazinele noastre fizice, cât și cu site-ul mobexpert.ro, și depunem eforturi substanțiale pentru a oferi experiențe memorabile pentru cumpărăturile offline și online”, a declarat Adelina Badea, CEO Mobexpert.
Gallery