Joi, 24 noiembrie, a avut loc Gala Premiilor PIAȚA ediția a XVI-a, 2022. Voturile acordate de 590 de reprezentanți ai retailerilor şi furnizorilor pentru candidaturile depuse au desemnat 52 de companii câştigătoare.
La premiile PIAȚA, Tchibo a avut patru nominalizari la cele 3 tipuri de premii, toate în categoria “cafea” și a câștigat cel mai important premiu: “Cel mai puternic brand în categoria cafea”. De asemenea, a fost nominalizat la categoria: “cel mai bun produs nou pentru gama Exclusive Light & Medium Roast” și pentru campania #cafeauapromisă.
“Premiul este important și foarte greu de obținut. Ne onorează mai ales pentru că am fost votați de către partenerii nostri din retail care au observat eforturile echipei Tchibo România de a construi un brand puternic care ofera alternative tuturor tipurilor de consumatori, pentru toate metodele de preparare a cafelei. Suntem extrem de bucuroși și promitem să onorăm acest titlu în perioada următoare, aducând noi produse și menținând calitatea înaltă”, a declarat Alexandra Rusu, Marketing Director Tchibo România și Bulgaria.
Modalitatea de acordare a acestor premiilor este următoarea: fiecare companie care activează în fmcg&food retail și-a depus candidaturile începând cu 15 iulie. În paralel cu procesul de depunere a candidaturilor exista o comisie de nominalizări. Comisia de nominalizări a candidaturilor la Premiile PIAȚA reunește personalități din domeniile marketingului, comunicării, merchandisingului și al cercetării de piață, specialiști cu multă experiență și prestigiu. Rolul comisiei este de a propune cele mai potrivite candidaturi ale furnizorilor și comercianților pentru cele 13 secțiuni ale competiției. Membrii Comisiei de nominalizari NU sunt implicați în desemnarea câștigătorilor, această sarcină revenind exclusiv reprezentanților autorizați ai companiilor furnizoare și retaileri. Candidaturile nominalizate de membrii comisiei se adaugă celor înscrise de către comercianți și furnizori.
Ediţia a 17-a a Premiilor PIAŢA a pornit la drum în ziua de 15 iulie 2022, odată cu activarea formularelor de depunere a candidaturilor pe websiteul competiţiei. Până la sfârşitul perioadei de înscriere în competiţie – finalul zilei de 11 septembrie – fuseseră depuse peste 400 de candidaturi la cele 13 secţiuni de concurs.
Începând cu 30 septembrie, 937 de reprezentanţi ai comercianţilor şi ai furnizorilor (incluzând în această categorie şi companiile de distribuţie) au primit buletinele de vot cu candidaturile depuse, în cadrul procesului de votare coordonat de ISRA Center, partener de specialitate al Premiilor PIAŢA. Pe durata alocată votării, de 21 de zile, şi-au exprimat opţiunile de vot 590 de electori, ale căror drepturi de vot cumulate au fost între 40% şi 63% din total, întrucât, aşa cum se ştie, fiecare elector deţine un număr de voturi proporţional cu cota de piaţă a companiei pe care o reprezintă. Astfel, voturile exprimate au decis destinaţia celor 52 de trofee PIAŢA.
Gallery