Pentru bebelușii născuți prematur fiecare zi este o luptă. Pe cât de mic poate fi un bebeluș născut prematur atunci când vine pe lume, pe atât de multă iubire are nevoie. De aceea, Pampers (Procter & Gamble) donează încă din 2018 scutece special concepute pentru bebelușii născuți prematur, iar în cadrul campaniei de anul acesta a strâns peste 1500 de mesaje de susținere și peste 800 de îmbrățișări virtuale pentru micuții luptători, prin intermediul Inimii Digitale Pampers.
Atingerea este primul simț pe care îl dezvoltă un bebeluș și este cel mai activ simț care îi leagă de lumea exterioară, iar orice mângâiere, orice îmbrățișare delicată, îi poate oferi celui mic puterea de care are nevoie pentru a se recupera rapid. Din acest motiv, încă din 2018, Pampers donează către cele mai mari maternități din România scutece Pampers Preemie Protection, special concepute pentru nevoile micuților luptători (cu o mărime de 3 ori mai mică decât cea a unui scutec normal de nou-născut).
„Suntem și anul acesta alături de micii luptători prin donația de scutece, atât de necesară bebelușilor născuți înainte de termen. Pampers se angajează să contribuie la transformarea lumii într-un loc mai bun pentru fiecare copil, iar de mai bine de 50 de ani am continuat să evoluăm din dorința de a le oferi bebelușilor un început de viață sigur, fericit și sănătos.”, spune Olteanu Valentina, Brand Manager Pampers.
Dincolo de donația de scutece, Pampers a reunit comunitățile de părinți și ambasadorii cauzei, pentru a crește gradul de conștientizare cu privire la prematuritate. Pampers a instalat timp de două săptămâni, în două mari centre comerciale din București, o Inimă Digitală prin intermediul căreia părinții și-au arătat susținerea. În total, peste 1500 de mesaje de încurajare și peste 800 de îmbrățișări virtuale au fost strânse. Mesajele au fost expuse pe ecranele din zona centrală a Bucureștiului, pe 17 Noiembrie, de Ziua Internațională a Prematurilor.
Despre Pampers®
P&G deservește consumatorii din întreaga lume cu unul dintre cele mai puternice portofolii de mărci de încredere, printre care Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® și Whisper®. Comunitatea P&G include operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Pentru ultimele știri și informații despre P&G și mărcile sale, vă rugăm să vizitați https://ro.pg.com/.
Gallery