Proiecte semnificative de metrou demarează în București și Cluj. Ce știm despre natura unor astfel de lucrări complexe, dar și despre riscurile pe care le comportă ele?
Despre acest subiect ne-a vorbit pe larg Mariana Garștea, CEO Sixense România, specialist în monitorizare structurală și geotehnică și expert în transformarea digitală a infrastructurii. Compania pe care o conduce a fost implicată în monitorizarea structurală și geotehnică a unor lucrări importante de infrastructură subterană din Capitală, încă din primii ani în care a intrat pe piața din România.Iată un punct de vedere despre riscurile și soluțiile de luat în considerare pentru sănătatea structurală, atunci când vorbim despre dezvoltarea și întreținerea infrastructurii subterane de metrou.
Tot mai multă infrastructură subterană de transport se dezvoltă la noi în țară, cele mai recente exemple fiind magistrala 6 din București și metroul din Cluj. La ce anume ar trebui să fie atente autoritățile care le dezvoltă, în ceea ce privește riscurile unor astfel de lucrări?
Vorbim despre proiecte care necesită un grad foarte mare de pregătire și o înțelegere foarte bună a ceea ce înseamnă efectele și riscurile pe care le comportă astfel de lucrări.
Citește mai multe aici.