Dorim să implementăm pe piață un sistem de administrare a imobilelor simplu, eficient, transparet și fără costuri inutile, implicând absolut toată structura decizională în procesul de administrare al blocului, de la comitet executiv, la Presedinte, dar și Adunare Generală (forum decizional suprem!) .
Practic, compania noastră va gestiona și administra proprietatea dumneavoastră exact în forma contractuală stabilită. Ne ocupăm de toate operațiunile, inclusiv verificările tehnice, o necesitate critică în cele mai multe cazuri ale asociațiilor de proprietari.
Încasăm și depunem la bancă sumele colectate, asigurându-ne astfel că tranzacțiile financiare sunt efectuate conform legii, pentru a asigura activitate profesională cu o corectitudine fiscală totală.
Totodată monitorizăm periodic starea tehnică și estetică a clădirilor administrate, urmând ca rapoartele de verificare să fie înaintate asociației pentru efectuarea reparațiilor sau remedierilor necesare, astfel contribuind decisiv la dezvoltarea condițiilor necesare pentru o funcționare optimă, asigurând prosperitatea blocului pe termen lung, așa cum este normal pentru un administrator bloc profesionist.
În cele peste 43 de asociații de proprietari (cca 6 120 apartamente) pe care le administrează societatea noastră, fie că este vorba de o problemă cu instalațiile sanitare, cu electricitatea, cu încasările sau cu o lucrare de reparație, totul este rezolvat de către noi, fără nicio grijă pentru Asociație. Aceasta este deviza și politica noastră de lucru.
La solicitarea Asociatiei, putem realiza fără nicio problemă un avizier digital în care se pot vizualiza listele de întreținere, proiectele în curs, când sunt următoarele Adunări Generale, astfel că toți proprietarii sunt ținuti la curent, chiar și cei care nu locuiesc efectiv în imobil sau care nu vor să piardă timpul la casierie pentru a obține aceste informații de bază.
Suntem printre puținele societăți ce prestează serviciul de administrator bloc in Bucuresti si Ilfov punând la dispoziția clientilor săi o siguranță suplimentară prin polița de asigurare de prestare a serviciilor administrative în valoare de 40 000 EUR.
Totodata vă putem ajuta și cu înfiinţarea Asociaţiei de Proprietari, dacă aveți nevoie:
Conform Legii 230/2007 în scopul reprezentării şi susţinerii intereselor comune ale proprietarilor, legate de folosirea bunurilor aflate în proprietatea comună indiviză din clădirea ce alcătuieşte un condominiu, proprietarii locuinţelor şi ai spaţiilor cu altă destinaţie decât cea de locuinţă se pot constitui în asociaţii de proprietari cu personalitate juridică.
• O asociaţie de proprietari se poate înfiinţa doar la iniţiativa a minimum 3 persoane fizice sau juridice, în intereseul general sau colectiv sau în interes personal nepatrimonial.
• La înfiinţarea unei asociaţii, este necesar un patrimoniu iniţial echivalent cu un salariu minim pe economie.
Deasemenea, ne ocupăm, în urma solicitării Asociație administrate și de renovări interioare aferente scărilor de bloc, spațiilor administrative la solicitarea proprietarilor, totul la cele mai prietenoase prețuri, de la A la Z, fără nicio altă implicare din partea asociației, cu excepția semnării contractului cadru și al facturii aferente lucrării.
Renovarea interioara a blocului se poate face, acum, IN RATE cu pertenerul nostru dedicat, TOP Renovare (www.top-renovare.ro).
Suplimentar, la semnarea contractului, vă oferim un masaj de relaxare care vă va ajuta să scapați de stresul cauzat de problemele anterioare pe care le-ați avut în administrarea imobilului până în acest moment.
Împreună cu Dvs. vom realiza un serviciu impecabil de administrare al blocului / imobilului, garantat.
Ne puteti contacta la:
https://administrareimobil.ro/
0773 850 548 | 0729 057 053