Sebastian Dobrincu a împlinit azi 24 de ani și le-a transmis un mesaj puternic celor care îi urmăresc activitatea antreprenorială și postările din mediul online. Investitorul de la „Imperiul Leilor” dezvăluie cele mai importante lucruri pe care le-a învățat până acum.
Sebastian Dobrincu are vitalitatea unui om de 24 de ani, însă înțelepciunea unuia de cel puțin 42. Investitorul de la Imperiul Leilor își serbează marți, 30 august, ziua de naștere cu un mesaj puternic despre esența vieții.
„Azi împlinesc 24 de ani. Viața nu e ușoară, dar e frumoasă. Mă bucur de fiecare secundă din plin. Cel mai bun sfat pe care i l-aș da acum lui Sebastian mai mic este să facă cât mai multe. Și asta vă încurajez și pe voi.
Iubiți, suferiți, riscați, câștigați, pierdeți, îndrăzniți, creați, ajutați. Timpul trece prea repede. Nu am regretat niciodată că am făcut prea multe.
Vă mulțumesc că mă inspirați. Vă mulțumesc că ne bucurăm de viață împreună!”, a scris Sebastian Dobrincu pe Facebook.
Sebastian Dobrincu a avut un parcurs impresionant în cei 24 de ani de viață. A intrat în lumea afacerilor încă din adolescență și, deși era olimpic, a fost nevoit să părăsească liceul unde învăța dintr-un motiv greu de înțeles.
A știut rapid ce vrea de la viață, motiv pentru care s-a concentrat pe creare, dezvoltare și inovare în business, punând pe locul doi școala. Din acest motiv a fost exmatriculat. Dar, tot răul spre bine, spune Dobrincu.
„E cel mai bun lucru care putea să mi se întâmple la momentul respectiv. Mi-a schimbat traiectoria în viață cu 180 de grade. Cine știe pe unde eram acum?”, a dezvăluit antreprenorul într-un interviu acordat Corinei Caragea.
Citește și: Sebastian Dobrincu și Ioana Ignat, o nouă colaborare muzicală. Cum sună nouă lor piesă
Sebastian Dobrincu este fondatorul Storyheap, o platformă care a devenit lider pe piața de digital marketing și care are în portofoliu clienți precum Selena Gomez, Tumblr, Hulu, Universal Music sau Shake Shack. A intrat în lumea software-ului în 2009, la doar 11 ani, iar la 17 ani s-a mutat în Statele Unite ale Americii. A renunțat la cursurile Universității Standford după ce a ajuns în Silicon Valley, locul în care și-a stabilit primul sediu al companiei.
A fost numit Cel mai tânăr milionar din Silicon Valley, copilul digital și unul dintre tinerii de succes sub 30 de ani din topul Forbes. După prima afacere de succes, Sebastian Dobrincu s-a extins în piața de marketing digital, investind în produse și servicii complementare – cu misiunea de a ajuta brandurile să-și mărească influența în social media. Printre clienții acestor servicii se numără: Universal, Interscope Records și HubSpot.
Fotografii: PRO TV/@Sebyddd
Vezi și VIDEO:
Gallery