PRO TV a anunțat grila de programe pentru această toamnă, iar telespectatorii au parte de o surpriză de proporții: cele mai multe show-uri și seriale vor fi disponibile pe VOYO cu 7 zile înainte. Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV, dezvăluie într-un interviu rațiunea acestui demers unic.
Anul 2022 a debutat cu pași importanți în direcția consolidării brandului VOYO, platforma de conținut online exclusiv a PRO TV. Pe lângă extinderea paletei de conținut, VOYO găzduiește primul serial produs exclusiv pentru platforma digitală – La Oraș – și promite o experiență de vizionare îndrăzneață pentru abonații VOYO.
Mai toate programele PRO TV sunt acum disponibile pe VOYO, cu 7 zile înainte.
„Am văzut că asta a avut succes pe VOYO. Oamenii vor să vadă în avanpremieră ce urmează la televizor. Cred că se potrivește cu publicul nostru, care vrea să dețină controlul, să vadă emisiunile atunci când își dorește. Toamna aceasta avem o propunere clară. Cele mai de succes emisiuni, care au premiera la televizor, o să fie văzute mai întâi pe VOYO, cu o săptămână înainte. Nu știu alte țări care fac asta. Cu siguranță e o propunere unică pe piața românească”, a dezvăluit Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.
Vezi în interviul VIDEO de mai jos ce crede Aleksandras Cesnavicius despre grila de toamnă a PRO TV.
Gallery