Cu o experiență relevantă în măsurarea activărilor din cadrul festivalurilor, agenția de cercetare de piață iSense Solutions devine partener oficial de research al festivalului UNTOLD.
În calitate de partener oficial de research pentru UNTOLD și Neversea, iSense Solutions va colabora îndeaproape cu organizatorii pentru a livra brandurilor participante cele mai precise informații despre impactul investițiilor în festivaluri.
“iSense Solutions are deja o experiență de câțiva ani în analiza impactului festivalurilor prin metode multiple de consumer research, atât cantitative cât și calitative. Parteneriatul cu UNTOLD și Neversea ne permite să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri cu o abordare holistă și un nivel superior de calitate atât, în ceea ce privește selecția respondenților, cât și prin posibilitatea de a integra date pasive cu metode tradiționale de culegere”, dezvăluie Andrei Elvădeanu, Director Cercetare Cantitativă, iSense Solutions.
Festivalul UNTOLD este în top 5 festivaluri electronice din lume, fiind cel mai cunoscut din România. 91% dintre românii din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18-65 de ani, cu acces la internet, au auzit de UNTOLD.
Festivalul UNTOLD 2022 își deschide porțile joi, 4 august, iar cea de-a 7-a ediție va aduce cea mai bună muzică și cel mai bun vibe. Mai multe detalii pe www.untold.com.
iSense Solutions - The Modern Consumer Company - folosește cele mai inovatoare metode de explorare și analiză a consumatorului modern. Fondată în 2014, compania oferă servicii complete de cercetare de piață și aduce un mix de inovație și eficiență pentru clienți.