Făcut mereu exact așa cum trebuie, puiul Fragedo își reafirmă promisiunea calității premium printr-o nouă campanie de imagine: de la familia noastră, pentru familia ta. Făcând totul după reguli, de la produs la comunicare onestă, Fragedo este primul brand care, în urma evaluării Consiliului Român pentru Publicitate (RAC) va purta pe noul spot TV sigiliul Marca Etică, ce atestă respectarea principiilor etice și a bunelor practici de publicitate.
În urma analizei comunicării TRANSAVIA, Comitetul Etic al RAC a aprobat în unanimitate acordarea bonității pentru brandul Fragedo, în conformitate cu prevederile şi în spiritul Codului de practică în comunicarea comercială al Consiliului. Astfel, noul spot TV Fragedo este primul spot din România care va purta sigiliul Marcă Etică.
„RAC luptă pentru ca mesajele campaniilor de promovare să ajungă la consumatori respectând o conduită publicitară onestă și transparentă. Prin acordarea statutului de Marcă Etică, RAC își propune să protejeze și, în același timp, să educe consumatorii și publicul din România, prin validarea unei conduite publicitare oneste, transparente și decente și prin promovarea bunelor practici în comunicarea brandurilor.” Laurențiu Gheorghiu, Vicepreședinte RAC.
Prin certificarea Marca Etică se confirmă, de către experții din industrie, faptul că respectiva comunicare comercială este în acord cu prevederile şi în spiritul Codului de Practică pentru Publicitate al RAC.
”Suntem mândri să fim primul producător din România care obține certificarea Marca Etică, o recunoaștere a faptului că facem totul după reguli. Ca lider de piață, ne-am asumat să spunem ce facem și să facem ce spunem, având o conduită onestă în toate acțiunile noastre de marketing, comunicând transparent și arătând respect pentru toți cei care ne aleg la raft. Sperăm ca exemplul nostru să fie urmat și cât mai mulți jucători care își promovează produsele prin publicitate să obțină certificarea „Marca Etică” în urma evaluării experților RAC”, declară Theodora Popa, Vicepreședinte TRANSAVIA.
Noua comunicare pusă în scenă cu ajutorul regizorului austriac Sebastian Mayr, prezintă într-un mod inovativ, cu o abordare cinematografică produsele Fragedo, care, gătite cu pasiune, îi mulțumesc pe cei mai exigenți consumatori care apreciază calitatea, frăgezimea, savoarea și versatilitatea produselor.
„Pentru a surprinde versatilitatea produselor, împreună cu echipa TRANSAVIA, am imaginat o abordare dinamică, orientată spre acțiune, în timp ce am creat o experiență cinematografică pentru noua reclamă TV Fragedo. Punerea în scenă a fost o muncă frumoasă, dar și incitantă, pentru că toate filmările au fost făcute pe bune, cu produse Fragedo. Greutatea reală, consistența fermă, textura sănătoasă și aspectul foarte îngrijit al acestora ne-a surprins plăcut în timpul filmărilor, și pe mine și pe echipa noastră, dar ne-a și provocat să gasim soluții tehnice pentru filmările spectaculoase pe care le-am făcut. Am avut o experiență deosebită în platou și în timpul pregătirii spotului, și aceasta mă face să mă gândesc cu încântare la viitoarea colaborare cu TRANSAVIA”, spune regizorul spotului, Sebastian Mayr.
Puii Fragedo, crescuți natural, în ritm normal, hrăniți cu cereale din fermele proprii TRANSAVIA, sunt apreciați pentru frăgezime și savoare de cei mai exigenți consumatori, având mereu același gust și aceeași calitate, cu o valoare nutrițională superioară, indiferent în care dintre variante sunt aleși și gătiți de consumatori: pui grill, piept de pui, ciocănele, pulpe, aripioare, burgeri, cârnăciori, chiftele.
TRANSAVIA este liderul pieței locale de carne de pui, fiind una dintre cele mai importante afaceri de familie, care deține și produce brand-urile Fragedo, Libertan și Papane, ocupând locul 4 în topul celor mai valoroase portofolii din România (Brand Finance Romania 50 2022). TRANSAVIA operează sustenabil cu un model de business integrat vertical, bazat pe cele mai bune practici și cele mai stricte protocoale în întreg lanțul de producție și distribuție, de la bob la furculiță. În cei 31 de ani de activitate, TRANSAVIA a investit constant în modernizare și în tehnologie de ultimă generație și a adoptat inovația ca sursă de creștere sustenabilă a business-ului și de predictibilitate pentru viitor. Unul dintre cei mai mari angajatori români, TRANSAVIA are în prezent peste 2.300 de angajați, care activează preponderent în cele 30 ferme de creștere a păsărilor și în cele 4 ferme de producție vegetală, în fabrica de nutrețuri combinate, în cele 3 abatoare de ultimă generație și în fabrica de procesare a cărnii. În fermele TRANSAVIA, localizate în 8 județe din România, se produc anual peste 100.000 de tone de carne de pui. Aproximativ 25% la sută din producția anuală a companiei merge către export, în mai multe state europene, pe continentul african, în zona Mării Mediterane și a CSI. TRANSAVIA investește masiv în energie verde, având ca țintă asigurarea aproape în integralitate a energiei necesare facilităților de lucru până la finalul anului 2023. TRANSAVIA este singurul producător de carne de pui care a publicat în mod voluntar Raport de Sustenabilitate în ultimii doi ani. De asemenea, este prima companie din România co-semnatară a Codului Conduită al UE cu privire la practicile responsabile comerciale şi de marketing în sectorul alimentar. Fragedo, brand emblemă al companiei TRANSAVIA, a fost desemnat și la ediția 2021 a Summit Forbes Brands for Kids, drept „Cea mai de încredere marcă de carne”.
Pentru mai multe informații, vizitați https://transavia.ro/.
Consiliul Român pentru Publicitate (RAC) este singurul organism de autoreglementare a publicității, constituit în scopul promovării unei publicități etice, legale, decente și oneste în România. Fondat în 1999 și membru al asociațiilor internaționale European Advertising Standards Alliance (EASA), și International Council for Ad Selfregulation (ICAS), RAC reprezintă peste 90% din piața de publicitate națională, prin cei 81 de membri: companii, agenții de publicitate, radiodifuzori și asociații profesionale. Activitatea Consiliului Român pentru Publicitate se bazează pe Codul de Practică în Comunicarea Comercială elaborat de membrii săi după modelul european al EASA. Codul reprezintă un set de reguli etice de respectat de către toți cei implicați în domeniul publicității și în orice formă de comunicare comercială. Scopul documentului este să sprijine dezvoltarea unui mediu de afaceri decent și onest în România prin oferirea unui ghid de formă și conținut pentru o informare corectă, cinstită și decentă față de consumator și industrie. Începând cu anul 2022, RAC a lansat primul instrument de validare a comportamentului etic in publicitate: Marca Etica. Marca Etică este un sigiliu care atestă respectarea principiilor etice si a bunelor practici in comunicarea comerciala, de către anunțătorii din România.
Pentru mai multe informații, vizitați https://www.rac.ro/ro.