Jocurile video multiplayer demonstrează încă o dată că distracția nu are limite, chiar și într-o lume virtuală. Cunoscut pentru deschiderea manifestată față inovație, Lay’s a inaugurat un spațiu virtual într-o platformă în care utilizatorii își creează propriile lumi virtuale. CineLay’s asigură jucătorilor acces la o experiență cinematografică inedită și la premii cât se poate de palpabile.
Construite, mai înainte de toate, ca locuri inedite de socializare, platformele de jocuri video care le permit utilizatorilor să-și imagineze propriile lumi virtuale îi aduc împreună pe pasionații de jocuri și interacțiuni uneori imposibil de realizat în viața reală. Comunitatea uriașă de tineri care împărtășesc aceleași valori are de acum acces la o experiență nouă în Metavers, datorită celor de la Lay’s.
Cunoscutul brand de chipsuri a creat propria lume virtuală - CineLay’s - și e gata să strige catalogul pe 27 aprilie. Ce se va întâmpla atunci? Ei bine, aflați că se lasă cu premii!
Lay’s aduce experiența cinematografică la alt nivel. Brandul a plasat o serie de vending machines în jocul CineLay’s, de unde poți cumpăra pungi cu chipsuri pe care să le savurezi împreună cu prietenii care folosesc platforma de jocuri multiplayer. Pentru a putea cumpăra, ai nevoie de bănuți (Gold coins) – nu te teme, sunt destui de colectat.
Cu șase monede colectate poți cumpăra o pungă de chipsuri – felicitări pentru achiziție!, însă ai nevoie de cel puțin cinci pentru a intra în concurs. Cum spuneam, sunt destui bănuți plasați în fiecare cotlon al cinematografului virtual. Iată dovada mai jos, oferită de vloggerul IHATEPINK (Andrei Liviu Racoviță) și prietenii săi, primii care au testat noua lume virtuală Lay’s.
După ce ai cumpărat cel puțin 5 pungi de Lay’s din vending machines, intri automat în cursa pentru câștigarea unui hanorac din colecția exclusivă Lay’s by mysimplicated. Câștigătorul va fi selectat prin tragere la sorți și anunțat public, pe 28 aprilie, pe o tabelă festivă din interiorul lumii virtuale.
Proiectul, lansat la 4 aprilie 2022, susține legătura dintre Lay’s și serile de filme cu prietenii, pe care brandul o promovează pe tot parcursul anului.
Anul trecut, Lay’s a fost primul brand românesc care a lansat un NFT (Non-Fungible Token), în campania umanitară “Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!”. Gata! Acum deschide o pungă de chipsuri reală!
Gallery