• PRO TV
  • (P) Vrei să ai o colaborare de succes cu o agenție de marketing? Iată câteva trucuri și sfaturi care te pot ajuta!

(P) Vrei să ai o colaborare de succes cu o agenție de marketing? Iată câteva trucuri și sfaturi care te pot ajuta!

(P) Vrei să ai o colaborare de succes cu o agenție de marketing? Iată câteva trucuri și sfaturi care te pot ajuta!

Colaborarea cu o agenție de marketing este mai mult decât un simplu parteneriat. Aceasta nu poate fi comparată cu relația pe care o ai cu alți furnizori de servicii sau produse, de exemplu. În schimb, o astfel de agenție are, în compania ta, un rol esențial, unii ar spune chiar de baza.

Acest lucru se datorează faptului că o agentie de marketing cu adevărat profesionistă lucrează foarte aproape de sistemul nervos central al unei afaceri. De multe ori, o modificare adusă de o asemenea agenție trebuie urmată de anumite modificări la nivel de afacere – fie prin modificarea anumitor protocoale sau modalități de îndeplinire a sarcinilor, printre altele.

În esență, colaborarea cu o agenție trebuie să fie una de succes – nicidecum altfel. Astfel, iată câteva trucuri și sfaturi care te pot ajuta în această privință!

Nu uita că cerințele agenției sunt propuse pentru binele afacerii tale

Mulți administratori de afaceri nu acceptă cerințe – indiferent de natura acestora – de la furnizori sau colaboratori. Tocmai de aceea, de multe ori, cerințele exprimate de o agenție de marketing sunt mai mult sau mai puțin ignorate.

De exemplu, agenția poate observa o oportunitate de dezvoltare și poate cere creșterea bugetului pentru anumite campanii. Evident, acest lucru implică o cheltuială mai mare atribuită marketingului. Unii administratori văd această oportunitate de dezvoltare că fiind benefică doar pentru agenția de marketing – desigur, nu este așa. O agenție profesionistă va gestiona în mod eficient bugetul tău de promovare, astfel încât fiecare leu va fi investit, nu cheltuit.

Nu uita că feedback-ul oferit pentru afacerea ta este constructiv

Este foarte posibil să ai un programator care să se ocupe de platforma online a afacerii tale – multe afaceri au unul. Atunci când începi colaborarea cu o agenție de marketing, aceasta din urmă va avea chiar și pagini întregi de sugestii pentru programatorul respectiv. Aceste sugestii nu reprezintă o critică și nu au rolul de a-l corecta pe programator, după cum ar crede unii.

Din momentul în care semnezi contractul cu o asemenea agenție, toate recomandările oferite de specialișți vor fi spre avantajul afacerii tale și vor garanta dezvoltarea acesteia. În plus, și programatorul tău va învăța lucruri noi.

Nu uita că agenția este un partener și nu un simplu furnizor de servicii

Ce-i drept, o agenție de marketing îți furnizează servicii. Totuși, după cum a fost menționat, serviciile oferite de aceasta sunt mult mai importante decât serviciile oferite de alți furnizori, întrucât viitorul afacerii tale depinde de rezultatele din marketing. Tocmai de aceea, ar trebui să îți vezi agenția că pe un partener drag de afaceri – poate chiar ca și pe partenerul alături de care ai început afacerea pe care o administrezi acum.

O astfel de agenție este unul dintre singurii colaboratori care vor dori nu numai să îți vândă servicii, dar și să îți vadă afacerea atingând culmile succesului, pe cât posibil.

Nu uita că strategiile sunt stabilite împreună, nu impuse

Unul dintre dezavantajele multor agenții disponibile pe piață este faptul că acestea pretind că nu au timp să îți explice cum anume funcționează o strategie pe care vor să o implementeze. Aceștia pur și simplu îți impun strategii și campanii, fără că tu să ai prea multe de zis.

Lucrurile nu ar trebui să meargă așa – niciodată. O strategie este discutată și stabilită de comun acord. Chiar dacă domeniul de marketing online poate fi puțin complicat și greu de înțeles, nu există lucruri pe care o agenție de marketing nu ar putea să ți le explice!

Nu uita să te întrebi mereu ce ai putea face într-un mod diferit

Evident, această întrebare o poți arunca și peste fileu, în terenul agenției de marketing în sine. Nu există un drum fix, prestabilit în marketing. Mereu ai opțiuni diferite și evident, moduri de acțiune diverse. Întrebarea de mai sus nu este pentru a atenționa agenția că face un lucru probabil greșit. În schimb, aceasta are rolul de a antrena mințile celor doi colaboratori și a găsi o sumedenie de soluții diferite – pentru ca mai apoi aceștia să decidă, împreună, asupra uneia optime din toate punctele de vedere.

O agenție de marketing de top nu va avea nicio problemă în explorarea mai multor moduri de a acționa!

Desigur, succesul unei astfel de colaborări nu este garantat doar de tine, ci și de agenția de marketing în sine – deci și aceasta trebuie să prezinte anumite calități, inclusiv o deschidere către cele menționate mai sus.

Una dintre agențiile de top care înțelege toate aspectele unei colaborări de succes este The Markers. Aceasta, pentru a garanta atât succesul afacerii tale, cât și succesul agenției în sine, pune toate cărțile pe masă și își scoate toți așii din mânecă atunci când își oferă serviciile unui nou partener!

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni