PRO GOLD și PRO CINEMA îmbracă haine noi, pentru a le aduce telespectatorilor o experiență unică în momentul în care urmăresc producțiile lor preferate.
PRO TV, liderul televiziunilor din România, investește în permanență în conținut de calitate și își dezvoltă portofoliul de canale secundare prin producții dedicate fiecărui tip de public.
Din această primăvară, PRO GOLD redevine ACASĂ GOLD, casa telenovelelor românești clasice. În afară de cele mai iubite titluri românești, publicul se va bucura și de cele mai iubite serii turcești și telenovele latin-americane ale ultimilor ani, care îi va duce pe telespectatori într-un carusel de emoții, fie de nostalgie, fie de bucurie.
PRO CINEMA, liderul televiziunilor de filme din România, păstrează rețeta care l-a făcut în toți acești ani atât de iubit de public. PRO CINEMA va continua să difuzeze unele dintre filmele care au făcut istorie în industria cinematografică, dar și titluri noi din diferite genuri.
Aceste schimbări vor fi strâns legate de un conținut nou și îmbunătățit pentru ambele canale. Pentru ACASĂ GOLD, nostalgia a fost cuvântul care și-a pus amprenta în tot procesul de rebranding. Tot pachetul grafic, de la logo, culori și animații inspiră emoție și nostalgie. Pe altă parte, PRO CINEMA, deși are puține modificări din punct de vedere brand, telespectatorii vor observa cu siguranță spiritul îmbunătățit.
„Ne-am dorit să aducem mai aproape de publicul nostru tot portofoliul PRO și să fim relevanți atât din punct de vedere content, cât și vizual. Unele canale vor avea parte de schimbări importante, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, iar PRO CINEMA va beneficia mai mult de un update la nivel grafic. Chiar dacă aceste schimbări vor aduce noi elemente vizuale, vom păstra punctul ca simbolul care unește toate stațiile care fac parte din grupul PRO”, a declarat Vasile Alboiu, Creative Director.
Rămâneți cu ochii pe noi pentru a afla noi detalii legate de producțiile și conținutul celor două branduri PRO.