Sătul de aplicațiile de dating, Jeevan Bhachu, un indian care locuiește la Londra, a apelat la un anunț inedit pentru a-și găsi o parteneră de viață.
Indianul în vârstă de 31 de ani a plătit 2.000 de lire sterline și a închiriat un panou publicitar la stația de metrou Oxford Circus, din Londra.
Jeevan Bhachu și-a pus un costum roz și s-a lăudat că este “cel mai bun indian de luat acasă”. Bannerul uriaș cu chipul indianului apare la un metrou din vestul Londrei. El a lăsat și un site unde pretendentele pot depune aplicații.
Jeevan nu are pretenții prea mari și vrea să știe doar ce hobby-uri și pasiuni au domnișoarele interesate să-l cunoască.
Potrivit Daily Star, indianul nu a avut prea mare succes în prima zi de la postarea anunțului, însă acum a început să fie asaltat de cereri.
“Merge destul de bine. Au aplicat peste 50 de fete până acum. Trebuie să mă uit la toate și să văd dacă îmi atrage cineva atenția”, a spus bărbatul potrivit sursei citate de mai sus.
Pe site-ul său, Jeevan spune că: “Partenera ideală trebuie să fie orientată către familie, umilă și să profite la maximum de viață. Mi-aș dori să aibă simțul umorului și să nu ia viața prea în serios”.
“Este important să fii un om bun, să ai o mentalitate pozitivă și modernă (sunt departe de a fi un tradiționalist)”, a mai spus Jeevan, care în timpul liber lucrează ca DJ.
Gallery