ß
  • PRO TV
  • (P) City Grill a lansat “Gogoo” - ospătarul tău virtual

(P) City Grill a lansat “Gogoo” - ospătarul tău virtual

(P) City Grill a lansat “Gogoo” - ospătarul tău virtual

În ultimii doi ani de  pandemie am observat schimbări majore în comportamentul  consumatorilor. Ne-am reinventat continuu în această perioadă, lucru care a dus la adoptarea unor obiceiuri la care cel mai probabil, nu vom mai renunța. 

Indiferent de tipul de restaurant de care vorbim, așteptările clienților, de a fi serviți cât mai rapid și de a fi respectate regulile de distanțare, au crescut. 

Cu toții am accesat din ce în ce mai mult serviciile de delivery, unde ne-am obișnuit să interacționăm cu tehnologia și ne-am bucurat de ușurința și rapiditatea cu care poți plasa o comandă.

Asta ne-a inspirat să găsim soluții pentru a adapta aceasta experiență de delivery și la restaurante. Așadar, am adus  în atenția clienților noștri opțiunea de comandă low-contact, prin Gogoo, ospătarul virtual. 

Practic  o aplicație prin care comanda în restaurant se poate face fară ajutorul ospătarului, direct de la masă, fiind opțiunea clientului cât și dacă dorește să interacționeze cu personalul de servire.

Gogoo, ospătarul virtual, se deschide chiar  pe telefonul clientului, scanând codul QR atribuit mesei unde este așezat.

Astfel, acesta poate comanda singur, poate adăuga noi produse în orice moment, și poate chema ospătarul pentru asistență în caz de nevoie. 


La sfârșitul mesei plata se poate face fie prin card direct prin aplicație, fie la ospătar. Totodată există și posibilitatea plății cu puncte de fidelizare, pentru clienții care sunt înrolați în programul OUT4FOOD.


Comanda este direcționată în bucătărie fară nicio altă intermediere și este adusă de către ospătar în momentul în care este  gata. 

Experinta în restaurant nu se încheie cu servirea mâncării, uneori un prânz sau o cina se pot transforma într-o experiență mai puțin plăcuta pentru că aștepți prea mult nota sau pentru că ospătarul nu se află în raza vizuală, deși ai nevoie de ajutorul lui. Noi am analizat fluxul din restaurantele noastre, am identificat unde există probleme și am integrat rezolvarea lor în Gogoo.

Clienții pot opta pentru metoda digitală de servire sau metoda tradițională. Vrem că oricine intră în restaurantele noastre să se simtă confortabil și să se bucure de o experiență deosebită alături de prieteni sau familie. 

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni