Comitetul de Organizare a stabilit noutățile ediției EFFIE 2022 – festivalul care premiază eficiența în marcom.
În primul rând dorim să mulțumim The Institute pentru 15+ ani de organizare impecabilă! Începând de anul acesta EFFIE va fi organizat de IAA România.
Știm că sunteți nerăbdători să aflați schimbările, dar înainte de toate vrem să începem cu ce NU se schimbă în ediția de anul acesta:
Noutățile pe care EFFIE 2022 le va aduce anul acesta se referă la sistemul de jurizare din runda 1:
În primul rând jurații alocați pe echipe vor juriza individual cazurile. Ei vor afla cine sunt ceilalți membrii ai echipei în care au fost repartizați abia la momentul discuției moderate (care va avea loc la finalul perioadei de jurizare).
Nu există limită de timp pentru citirea/înțelegerea unui caz. Jurații pot revedea cazurile/creația ori de câte ori doresc, în limita celor 6 zile.
În același timp se elimină posibilitatea de a compara cazurile între ele în interiorul aceleiași categorii.
Se păstrează discuția moderată, schimbul de idei, flag-urile, posibilitatea de a schimba scorurile.
Calculul Effie Index se modifică
Începând cu ediția 2022, punctele pentru finaliști și premii se vor acorda în scară exponențială. Scara liniară nu va mai fi folosită.
Până acum, pentru lead agency, se acordau: Finalist 2 puncte; Bronz 4 puncte; Silver 6 puncte; Gold 8 puncte; Grand 12 puncte. Pentru contributing agencies = ½ vs lead.
Începând cu 2022 se vor acorda: Finalist 2 puncte; Bronz 6 puncte; Silver 12 puncte; Gold 24 puncte, Grand 48 puncte. Pentru contributing agencies = ½ vs lead.
Acestea fiind scrise și transmise, suntem nerăbdători să primim cazurile voastre.
EFFIE Awards este un festival internațional sub licența EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, în SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing și comunicare, organizat de International Advertising Association Romania (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR).