Pe tot parcursul anului trecut, PRO TV a fost prima opțiune a românilor atunci când au deschis televizoarele!
După un an plin de încercări, oamenii au încheiat 2021 cu un show care a redat spectacolul, bucuria și speranța unei normalități de care avem nevoie cu toții. Românii au ales să petreacă noaptea dintre ani cu ochii pe PROTEVELION, iar show-ul prezentat de Raluka și Pavel Bartoș a fost lider detașat de audiență pe toate categoriile de public.
De-a lungul anului 2021, emisiunile din timpul zilei au fost în preferințele telespectatorilor și au înregistrat, în medie, 3.7 puncte de rating și 22.6% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea din poziția secundă a avut 2.5 puncte de rating și 15.7% share.
Românii au rămas cu PRO TV și în prime time! În medie, emisiunile de seară au înregistrat 8.6 puncte de rating și 25.0% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 5.7 puncte de rating și 16.6% share. Și în 2021, emisiunea „Românii au talent” a fost cel mai vizionat show de televiziune, cu o medie a cotei de piață de 28.6%, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD.
Ca de obicei, telespectatorii au decis să urmărească Știrile PRO TV pentru a afla informații obiective. În 2021, cota medie de piață a tuturor programelor de Știri a fost peste cotele de piață ale competitorilor. În medie, jurnalul principal, de la ora 19, a avut un share cu 70% mai mare față de principalul competitor, cu 8.4 puncte de audiență și peste 29% cotă de piață. În ceea ce privește programele de Sport, în topul preferințelor telespectatorilor s-a aflat Finala EURO 2020, cu meciul Italia-Anglia, din 11 Iulie, care a obținut o cotă de piață record de 56.2%.
Românii își doresc să vadă schimbarea în bine și realitatea obiectivă din țară, așa că investigațiile echipei România, te iubesc! au fost principala opțiune pentru oameni. În medie, emisiunea a fost peste audiența principalilor competitori.
94 dintre cele mai urmărite 100 de filme au fost difuzate la PRO TV. Acțiunea, suspansul și emoțiile au fost combinația perfectă regăsită în filmele PRO care au fost în preferințele telespectatorilor.
În 2022, PRO TV continuă tradiția: ăsta-i spectacolul, asta-i televiziunea, cu cele mai impresionante programe, cu știri obiective și filme pe măsură.
Show-urile PRO TV sunt disponibile online și pe VOYO.