O provocare periculoasă! Alexa, asistentul vocal de la Amazon, i-a sugerat unei fete de 10 ani să atingă cu o monedă ștecherul pe jumătate introdus în priză. Sugestia a venit după ce fata i-a cerut Alexei o „provocare de făcut”.
„Conectează un încărcător de telefon cam jumătate într-o priză de perete, apoi atinge cu un bănuț partea metalică”, a spus difuzorul inteligent.
Întregul incident a fost descris pe Twitter de mama fetiței, Kristin Livdahl. Femeia a povestit că ea și fiica ei făcuseră o provocare fizică pornind de la un exercițiu recomandat de un profesor de educație fizică pe YouTube, dar fata a mai vrut o provocare.
OMFG My 10 year old just asked Alexa on our Echo for a challenge and this is what she said. pic.twitter.com/HgGgrLbdS8
— Kristin Livdahl (@klivdahl) December 26, 2021
„Făceam niște provocări fizice, cum ar fi să ne întindem pe spate și să ne întoarcem ținând un pantof pe picior, exerciții de la un profesor de educație fizică de pe YouTube. Ea a vrut o altă provocare”, a spus aceasta. Atunci, fetița de 10 ani i-a cerut Alexei care i-a sugerat să participe la provocarea pe care a „găsit-o pe web”.
Penny Challenge
„Provocarea bănuțului” (Penny Challenge) a început să circule pe platforma TikTok și pe alte rețele de socializare, în urmă cu un an. Metalele conduc electricitatea, iar introducerea lor în prize sub tensiune poate provoca șocuri electrice, incendii și alte daune.
Pompierii avertizează!
Reprezentanții pompierilor din Statele Unite ale Americii au condamnat și ei, în 2020, provocarea periculoasă care circulă pe internet și spun că aceia care încearcă să o ducă la capăt riscă să-și piardă degetele sau chiar brațele.
„Poți pierde degete, mâini, brațe. Rezultatul acestei provocări este că cineva va fi grav rănit”, a declarat Michael Clusker, managerul stației de pompieri Carlisle East, pentru ziarul The Press din Yorkshire în 2020.
Asistentul digital Alexa a fost actualizat
Compania și-a cerut scuze pentru incident și a spus că a făcut update-urile necesare ca așa ceva să nu se mai întâmple
„Încrederea clienților este în centrul a tot ceea ce facem, iar Alexa este concepută pentru a oferi clienților informații precise, relevante și utile. De îndată ce am aflat despre această eroare, am luat măsuri rapide pentru a o remedia”, a spus Amazon.