VOYO se numără printre cele mai vizibile branduri din categoria Servicii Online în online și pe Facebook. Datele, valabile pentru luna noiembrie, au fost făcute publice de IQads.
Topul lunar al celor mai vizibile branduri în online și pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor și fbMonitor, platforme de monitorizare și analiză ale companiei TreeWorks.
Conform clasamentului întocmit pentru luna noiembrie, VOYO a fost cel mai accesat brand în online și este pe primul loc la “Top expresii pentru categoria Servicii Online”.
La categoria Facebook top players, care ia în calcul interacțiunea fanilor cu postările, VOYO ocupă poziția a 4-a.
Realizarea clasamentului a ținut cont de câțiva indicatori de performanță, pe care îi enumărăm mai jos.
Online visibility - se referă la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectivă. Sunt agregate toate menționările, împărțite pe cele 3 categorii: presă online, bloguri + forumuri, rețele sociale. Informația cuprinde și evoluția numărului total de menționări pentru brandurile din categorie față de luna anterioară și numărul de surse pe care au fost realizate aceste menționări.
Top expresii - reprezintă defalcarea pe brandurile luate în considerare pentru categorie a numărului de menționări, a numărului de surse pe care au fost realizate aceste menționări și a numărului estimat de impresii generate de aceste menționări (pentru fiecare brand în parte).
Facebook Activity - se referă la vizibilitatea agregată a paginilor de Facebook luate în calcul în categorie și sunt prezentate câteva informații de interes: informații privind numărul agregat de interacțiuni al fanilor, rată medie de răspuns, tipurile de postări (text sau video) și evoluția față de perioada anterioară.
Facebook top players - reprezintă defalcarea paginilor de brand luate în calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regășiți patru indicatori: Fans, Posts, Interactions și Share of Voice (calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie).