eMAG dă startul celor mai mari reduceri din 2021 pe 12 noiembrie. Pentru a 11-a ediție Black Friday, magazinul online a pregătit 4,5 milioane de produse la preț redus. Compania estimează anul acesta vânzări în valoare de aproximativ 615 milioane de lei.
În ultimul an, un număr semnificativ de clienți noi au făcut prima comandă online. Cei care comandau deja și-au diversificat coșul de cumpărături cu produse din categorii noi și au folosit tot mai mult plata cu cardul, care, de Black Friday, poate ajunge până la 60%, în creștere față de anul trecut.
Clienții așteaptă Black Friday pentru a găsi produsele de care au nevoie. În topul categoriilor de interes se regăsesc electrocasnicele mici, cu o creștere față de anul trecut, dar și televizoare, haine, telefoane mobile și electrocasnice mari, potrivit unui studiu realizat în luna octombrie de firma de cercetare de piață Kantar România. Astfel, 90% dintre români au auzit de Black Friday, iar cei care vor să cumpere intenționează să aloce, în medie, peste 2.200 de lei.
„De Black Friday ai ocazia să faci economii la ceea ce îți trebuie sau pur și simplu la ceea ce îți place. Black Friday este cel mai bun moment pentru achiziții, am negociat și noi și sellerii din Marketplace cu mii de producători și am concentrat acest efort pentru o singură zi, ziua cu cele mai multe reduceri din an, 12 noiembrie. Am investit masiv într-un nou depozit, în tehnologie și în rețeaua easybox pentru a le da oamenilor ocazia să se bucure de o experiență bună în e-commerce,” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
Ca în fiecare an, Black Friday a fost planificat cu atenție și eMAG a achiziționat stocurile de marfă din timp. În acest sens au ajutat și investițiile realizate în ultimii ani în extinderea depozitelor care acum se întind pe o suprafață de 250.000 de metri pătrați, de patru ori mai mare față de cea a Casei Poporului.
Aceste investiții care doar în cazul noului hub de la Joița, utilizat în premieră de Black Friday, se ridică la aproape 100 de milioane de euro, au asigurat spațiul necesar pentru a fi păstrate stocurile suplimentare de produse achiziționate special din timp în pregătirea Black Friday. În plus, eMAG a investit 4,5 milioane de euro în tehnologie, dintre care 2,3 milioane au mers către achiziția de servere noi.
Pentru a livra toate comenzile până pe data de 26 noiembrie 2021, eMAG a suplimentat numărul de angajați cu 600 de oameni la depozite și în zona de customer care. Clienții vor putea opta pentru livrare la unul dintre cele peste 2.000 de easybox-uri din toată țara, de unde pot ridica produsele la orice oră din zi și din noapte, pentru ridicarea de la unul din cele 21 de showroom-uri eMAG, pentru livrare prin curier sau pot ridica de la oficiile poștale.
Clienții Genius activi și cei care testează, vor beneficia de transport gratuit și vor primi o notificare la startul evenimentului. În această perioadă, locuitorii din majoritatea orașelor din țară pot încerca gratuit acest serviciu timp de trei luni. eMAG Genius este disponibil pentru peste 10 milioane de locuitori din 353 de localități din țară.
Pentru a-și putea achiziționa produsele dorite fără a pune presiune pe bugetul personal, clienții eMAG vor avea la dispoziție opțiuni flexibile de plată: pot alege să achite cu cardul de credit, beneficiind de până la 40 de rate fără dobândă. Mai mult, cei care vor aplica pentru un card de cumpărături eMAG-Raiffeisen Bank vor primi un bonus de 100 de lei.
În ziua cu cele mai multe reduceri din an, clienții eMAG au la dispoziție o gamă variată de produse, astfel: