• PRO TV
  • Ce reprezintă decizia Facebook de a deveni Meta și cum ne transformă viața?

Ce reprezintă decizia Facebook de a deveni Meta și cum ne transformă viața?

Ce reprezintă decizia Facebook de a deveni Meta și cum ne transformă viața?

Fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg, a anunțat că numele corporativ al platformei de socializare se va schimba în „Meta”, pentru a sublinia viziunea sa asupra „metaversului”. 

Zuckerberg a spus că viitorul companiei se va concentra pe construirea de produse de realitate virtuală care conectează utilizatorii printr-un mediu diferit.




Foarte mulți utilizatori de Facebook se tem că, printre altele, utilizarea realității vituale va face lumea să se mute cu totul în online. Ce spun însă experții, potrivit thedrum.com:

„Metaversul și lumea realității virtuale sunt o oportunitate grozavă pentru Facebook, iar noul rebranding arată intențiile lor. Rețelele sociale tradiționale au fost un spațiu aglomerat recent, mai ales odată cu creșterea TikTok-ului care atrage publicul mai tânăr. . Facebook trebuia să pivoteze pe mai multe niveluri, de la produs la PR, iar acest lucru îi va permite să continue să crească.” – Jeff Sue, director general, Americi la Mintegral

„Recentul rebrand al lui Facebook la Meta dovedește că lumea captivantă a AR și VR este pe cale să ia aploare, estompând și mai mult marginile realității și ceea ce oamenii înțeleg astăzi prin real. Au dispărut vremurile în care ne bazam pe publicurile tradiționale demografice sau bazate pe comportament pentru campaniile de display vizate. Brandul Meta reprezintă o nevoie de a valorifica audiențe predictive și contextuale înrădăcinate în psihologia cognitivă care depășesc vârsta și sexul și vorbesc inimii și minții indivizilor.” -Dave Kelly, director executiv și fondator la AnalyticsIQ

Vezi și video:



 

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni