ß
Cum a reușit să gestioneze piața de e-commerce în pandemie aflăm din discuția dintre Andrei Radu - CEO GPeC și prezentator ePlan by Stirileprotv.ro - și Florin Filote, vicepreședinte eMag pentru marketplace și vânzări corporate.
Cu o experiență de peste 17 ani în retail, FMCG și în sectorul industrial, Florin Filote joacă un rol activ în îmbunătățirea platformei Marketplace, prin implementarea de instrumente și servicii noi. Florin Filofte este căsătorit, are două fete și este pasionat de călătorie.
Andrei Radu: Cum stăm în momentul de față în piața de e-commerce?
Florin Filote, vicepreședinte eMag pentru marketplace și vânzări corporate: “Este clar că situația pandemică ne-a pus în fața unui avans cam de 2-3 ani pe care îl noi îl estimăm al sectorului de e-commerce și asta s-a văzut prin adopția accelerată a modelului de e-commerce sau a cumpărăturilor online. Adopția asta accelerată a venit din două direcții: pe de-o parte, retailerii care, până la momentul pandemic, activau doar în zona offline și se bazau doar pe traficul pietonal, au trebuit să facă pasul în online sau continuă să facă pasul în online pentru că încă mai sunt retaileri care activează doar în offline și, pe de altă parte, interesul crescut al clienților, motivat și de situația pe care am traversat-o, oameni care au stat acasă, școli de acasă, către mediul online, către mediul de cumpărături online, mediul unde cumpărăturile se pot face simplu, ușor și generează clienților economie de timp și bani.”
Citește continuarea pe www.stirileprotv.ro