Cum poate ajuta un Soft CRM întreprinderile mici și mijlocii să gestioneze în mod eficient datele, informațiile și contactele clienților. În 2020, pandemia Covid-19 i-a recompensat pe cei care au reușit să țină pasul cu transformarea digitală a companiei, investind într-un CRM și integrându-l în strategia lor.
Există mai multe soluții pe care companiile le pot implementa pentru a-și valorifica potențialul. Piața crește rapid și există câteva sfaturi de urmat pentru a alege un CRM care, să ajute la eliminarea pe cât posibilă a risipei de resurse, timp și bani din firmă.
Un soft CRM, îți permite să creezi baze de date ale clienților finali, cât și potențiali, să arhivezi informații de contact, oferte de preț, facturi, contracte, proiecte și costuri. Utilizarea înțeleaptă a acestui instrument, îți permite să optimizezi și să monitorizezi procesul de vânzare, să crești conversiile și să oferi asistență eficientă după vânzare.
Restricțiile impuse de pandemie, au dat un impuls utilizării softurilor CRM în organizarea muncii de la distanță. Prin urmare, platformele devin din ce în ce mai importante pentru gestionarea clienților și pentru a crea o relație profesională cu aceștia, de la primul contact și până la serviciul de asistență.
De ce să folosești un soft CRM in cadrul firmei?
În prezent, sunt din ce în ce mai multe companii care, pentru a rămâne competitive pe o piață ce se schimbă într-un ritm alert, își bazează afacerea pe gestionarea corectă a datelor și implementează în strategia lor o abordare „orientată spre client”.
6 motive pentru care să implementezi un soft CRM
• O singură bază de date pentru toată echipa;
Îți permite să centralizezi și să arhivezi toate informațiile pentru fiecare client sau prospect (date de contact, persoane de contact, stadiul discuțiilor, sursa de proveniență, tichete de asistență închise sau deschise, oferte, proforme, facturi, etc.) pe care le poți accesa în orice moment.
• Reduce costurile;
Împreună cu o strategie de implementare potrivită, elimină probabilitatea erorii umane contribuind la reducerea costurilor. Fără îndoială, dacă este utilizat corect, sistemul de gestionare a fluxurilor de lucru, poate economisi bani, deoarece poți atinge același număr de obiective cu mai puține resurse.
• Extrage rapoarte;
Poți crea rapoarte în timp real pentru a putea analiza cantitatea mare de informații, cu scopul de a îmbunătăți procesul decizional bazat pe date concrete.
• Gestionează mai bine staff-ul intern;
Te ajută să gestionezi, să delegi și să monitorizezi sarcinile într-un mod clar și ordonat, contribuind astfel la îmbunătățirea managementului din firma.
• Automatizează procese și acțiuni repetitive;
Ai posibilitatea să automatizezi procese din firmă. Prin automatizarea anumitor sarcini se optimizează timpul de lucru și reduce necesarul de resurse. În același timp scade probabilitatea de eroare și crește eficiența echipei.
• Control eficient;
Echipele din firmă, au acces la toate informațiile despre client și pot planifica și monitoriza activitățile zilnice. Iar dacă un membru al echipei este în concediu sau lipsește din motive medicale, acest lucru nu trebuie să mai fie un obstacol.
Prin urmare, un soft CRM, poate fi definit ca o (nouă) strategie ce pune accentul pe relația cu clienții și nu doar pe procesele interne.
Îi poți contacta pe cei de la MEFI, și programa un apel telefonic gratuit, fără obligații, cu unul dintre experții lor, pentru a verifica compatibilitatea dintre platforma lor și provocările business-ului tău.
Gallery