• PRO TV
  • (P) PAMIKIO, furnizor a peste 300 de magazine din țară, sărbătorește 10 ani - interviu cu Ana Nguyen

(P) PAMIKIO, furnizor a peste 300 de magazine din țară, sărbătorește 10 ani - interviu cu Ana Nguyen

(P) PAMIKIO, furnizor a peste 300 de magazine din țară, sărbătorește 10 ani - interviu cu Ana Nguyen

Pamikio Fashion este o companie ce se axează pe vânzarea și distribuția de accesorii pentru toată familia, cu o prezență semnificativă atât online, cât și offline, având produse în peste 300 de hipermarketuri și supermarketuri de pe întreg teritoriul României, cu o cifră de afaceri de aproximativ 8 milioane de lei.

Pami.ro sărbatorește 10 ani de activitate anul acesta, motiv pentru care vor oferi reduceri uriașe în magazinul online www.pami.ro de până la 70% în perioada 22-24 octombrie 2021.

Pami sarbatoreste 10 ani - Sursa Pamikio Fashion Srl

Cum a început povestea Pamikio Fashion?

Pentru a afla cât mai multe detalii despre acest brand, am discutat cu Ana Nguyen, fondator-director general Pamikio Fashion Srl.

“Brandul Pami a fost creat încă din anul 2011, de familia Dang, cetățeni Vietnamezi stabiliți în România de mai bine de 25 de ani. În 2011 noi aveam dorința de a deschide un lanț de magazine proprii de accesorii fashion pentru femei.” – spune Ana Nguyen.

Astfel primul magazin a fost deschis până în anul 2012, pe una dintre cele mai cunoscute străzi din București, Bulevardul Gheorghe Magheru. Un al doilea magazin a fost deschis în West Mall Ploiești, iar al treilea a fost deschis în Centrul Comercial Colloseum din București. Pe langa acestea, au încheiat o colaborare cu Carrefour într-un proiect în 2014 pentru a deschide 6 magazine boutique în Băneasa, Orhideea, Colosseum, Colentina, Mega Mall și Berceni, cu gama de bijuterii de aur, argint și pietre prețioase.

Care sunt și pentru cine sunt produsele vândute de Pami?

Colecție de halloween Pami - sursa Pamikio Fashion Srl

“PAMI a fost conceput pentru a oferi diferite tipuri de accesorii, de la accesorii vestimentare atât pentru femei, cât și pentru bărbați și copii, variind de la accesorii vestimentare: genți, portofele, pălării, căciuli, ochelari de soare și de citit, mănuși, bijuterii, ceasuri, eșarfe, fulare, mărțișoare, accesorii de par și până la accesorii de ploaie, umbrele, pelerine, accesorii de călătorie, flori și decor.”

Pami.ro oferă accesorii pentru toate vârstele și pentru orice ocazie (Valentine’s day, Mărțișor, Crăciun, zile de naștere).

“Deși avem o gama variată de produse, în fiecare an suntem în căutare de noi idei pentru a reîmprospăta portofoliul nostru. Clienții noștri țintă sunt persoanele cu venituri medii sau puțin peste medie.” – a adăugat Ana Nguyen.

Cum ați reușit să aveți produse în peste 300 de magazine din țară?


 

Pamikio Fashion colaborează cu marile hipermarketuri încă din anul 2011, ajungând de la 50 de standuri în 2016 la peste 800 în prezent, în peste 300 magazine din țară.

Standuri de mărțișoare Pami - Sursa Pamikio Fasion Srl

“Parteneri precum Carrefour, Cora, Auchan sau Annabella, ne-au căutat nu doar pentru produsele noastre, ci și pentru faptul că înțelegem cu exactitate ce au nevoie.” – a spus Ana Nguyen, adăugând faptul că propunerile de colaborare continuă să vină, dar au ales să se focuseze pe colaborările deja existente și pe întărirea relațiilor cu partenerii actuali. “Vrem în primul rând să oferim cel mai bun serviciu pe care îl putem oferi partenerilor noștri mai vechi, cum ar fi Carrefour. Chiar îmi amintesc că începutul colaborării cu aceștia a fost pe data de 21/11/2011.”

Ce a făcut brandul Pami pentru a avea succes?

“În 10 ani de dezvoltare am intalnit multe dificultăți, dar noi suntem mândri de rezultatele pe care le-am obtinut. Aceste rezultate sunt datorate echipei noastre profesioniste de angajați care încearcă mereu să finalizeze task-urile si sunt foarte responsabili cu munca lor. Mereu au încredere unul în celălalt și se ajută la nevoie. Mai mult, avem un număr mare de clienți care au încredere în noi. Ei aleg produsele noastre, își împărtășesc experiențele cu alții după folosirea produselor noastre, și au fost mulțumiți de serviciile pe care le-am adus în mai mult de un deceniu.” – afirmă Ana Nguyen.

Ce alte planuri de dezvoltare a business-ului aveți în vedere în perioada următoare?

În continuare, firma are planuri de dezvoltare atat în domeniul offline, cât și în cel online, pe lângă extinderea portofoliului de produse, sunt depuse eforturi pentru a îmbunătăți experiența de cumpăraturi pe site. 

Încercăm să ridicăm standardele tuturor membrilor din echipă, pentru a putea răspunde tuturor exigențelor clienților și partenerilor. Mulțumim din suflet partenerilor, prietenilor noștri angajaților care au fost alături de noi în tot acest timp, și eu sper sa avem toți success cu planurile noastre viitoare pentru a ne dezvolta într-un mod stabil și plin de success.” – încheie Ana Nguyen.

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni