Vești bune pentru cei aflați în căutarea unui loc de muncă în domeniul retailului: Kaufland pune la dispoziția acestora un asistent virtual cu rolul de a-i ajuta în procesul de aplicare și menționează, direct în anunțurile de recrutare, salariile brute pentru pozițiile de execuție.
O nouă campanie de brand de angajator
Măsurile vin în contextul lansării unei noi campanii de brand de angajator „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU” care își propune să dezvăluie universul Kaufland prin ochii angajaților care zi de zi fac lucrurile să funcționeze în cadrul rețelei. Aceștia au fost selectați chiar de către campioana Cristina Neagu care a mers în magazinele din țară, în centrele logistice și în sediul central pentru a-i cunoaște pe cei care fac parte din echipa extinsă Kaufland. Astfel, toți cei interesați vor putea afla mai multe despre mediul de lucru și despre activitățile curente, în funcție de fiecare poziție în parte, chiar de la angajații care își îndeplinesc cu plăcere sarcinile, sunt relaxați și cred că fiecare zi este o oportunitate pentru a ajunge acolo unde își doresc.
Totodată, campania „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU” încurajează persoanele care vor să facă o schimbare pozitivă în carieră să îndrăznească, să se dezvolte și să își atingă obiectivele profesionale.
De ce să vii în echipa Kaufland?
Cei curioși să afle cum se întâmplă lucrurile în echipa Kaufland pot interacționa cu asistentul digital, KALA, care va răspunde tuturor întrebărilor legate de oportunitățile profesionale, mediul de lucru, beneficiile și activitatea din cadrul companiei.
În plus, pentru a contribui la o mai bună informare a potențialilor candidați, noile anunțuri de recrutare vor preciza, de la 1 octombrie, tipul de contract și salariul brut de pornire, astfel încât cei interesați să știe exact cu cât vor fi remunerați pentru activitatea desfășurată.
Un alt motiv pentru care cei interesați de o carieră în retail s-ar putea orienta către echipa extinsă Kaufland se referă la condițiile de lucru, procesele și procedurile de top, care i-au oferit companiei titlul de Inspiring Employer. Aceasta a primit de curând premiul „Elite Shining Star” care reprezintă cea mai înaltă și mai prestigioasă distincție oferită în urma a 10 criterii de evaluare precum: atragerea și retenția de talente, procesul de inducție al noilor angajați, recompense și recunoaștere, învățare și dezvoltare, carieră, transparență, diversitate și incluziune, bunăstarea angajaților, responsabilitate socială corporativă, sustenabilitate și brand de angajator.
Mai mult, angajații Kaufland se bucură de o serie de beneficii care să le permită menținerea unui raport sănătos între viața profesională și cea personală, precum zile suplimentare de concediu față de cele prevăzute legal, în funcție de vechimea în cadrul companiei, zile libere pentru acțiuni de voluntariat, beneficii sportive și cursuri online gratuite. De asemenea, aceștia au parte și de extra beneficii cu ocazia unor evenimente speciale precum căsătoria, nașterea sau adopția, Paște, 1 Iunie, Moș Nicolae, dar și de pachete cadou sau prime pentru recomandare angajați, de asigurare voluntară de sănătate și de reduceri la anumiți parteneri.
Așadar, cei care își doresc să înceapă o carieră, nu doar un job și să se bucure de toate cele de mai sus, sunt invitați să consulte oportunitățile profesionale disponibile, accesând cariere.kaufland.ro.
Video-ul oficial al campaniei poate fi urmărit aici: .