ß
  • PRO TV
  • Luni seara, peste 1.3 milioane de români au ales PRO TV. Ce au urmărit telespectatorii

Luni seara, peste 1.3 milioane de români au ales PRO TV. Ce au urmărit telespectatorii

Luni seara, peste 1.3 milioane de români au ales PRO TV. Ce au urmărit telespectatorii

Cele mai obiective informații, îndrăgitele personaje din Las Fierbinți și ultimul sezon al serialul VLAD i-au ținut, aseară, pe telespectatori în fața televizoarelor. 

PRO TV a fost lider de audiență aseară, în intervalul 20:30 – 00:00, în rândul publicului național, cu vârstă cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. În medie, a înregistrat 7.7 puncte de rating și 23.3% share, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.8 puncte de rating și 20.7% share.

La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a avut 6.6 puncte de audiență și 22.8% share. La nivel național, în medie, peste 1.3 milioane de românii au ales PRO TV, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă a avut, în medie, sub un milion de telespectatori. 

Noul sezon din Las Fierbinți îi ține pe telespectatori în fața televizoarelor. Stresul a ajuns și pe ulițele satului și... fiecare a rezolvat problema cum a putut. Firicel își caută tutore pentru copii, iar Gianina și Dorel s-au gândit să elibereze tensiunea prin... pictură. Ca orice artiști, au avut nevoie și de model, așa că Giani a pozat pentru inspirația celor doi. Bobiță, însă, le-a explicat că ei nu au motive să fie stresați, așa cum are el: „Când vine ăsta (Dorel) se pune pe dreapta, ăla (Giani) pe stânga, creierul meu simte și se ascunde. Și eu n-am stres? Am și eu, dar eu ce fac, pictez? Nu. Îmi văd de treaba mea!”.

Las Fierbinți a fost aseară lider incontestabil de audiență pe toate categoriile de public. Serialul a înregistrat 11.8 puncte de rating și 30.0% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 7.3 puncte de rating și 18.5% share.

La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 20:28 – 21:25, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 9.6 puncte de audiență și 28.9% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 6.9 puncte de rating și 20.8% share. La nivel național, peste 2 milioane de oameni se uitau la serial, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:55, peste 2.4 de români urmăreau Las Fierbinți.

Povestea din Las Fierbinți continuă marți și joi, de la 20:30, cu cele mai îndrăgite personaje de ficțiune. VLAD revine cu noi întâmplări neașteptate și răsturnări de situație, lunea viitoare, de la 21:30.

Noile sezoane Las Fierbinți și VLAD sunt disponibil online și pe voyo.ro.

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni