Aseară, telespectatorii au susținut echipa națională și au strigat: „hai, România!”. Meciul dintre România și Macedonia de Nord s-a încheiat la egalitate, rezultat ce păstrează intacte șansele de calificare la Campionatul Mondial.
Obiectivul toamnei pentru Națională a fost de a obține 9 puncte din 3 meciuri. Chiar dacă a obținut 7, rezultatele înregistrate în grupă o duc la doar un punct distanță de Armenia, ocupanta locului secund.
România mai are de jucat două meciuri decisive în luna octombrie: în deplasare, cu Germania și acasă, cu Armenia. Ultimele două etape ale grupelor se vor disputata acasă, cu Islanda și în deplasare, cu Liechtenstein.
Remiza naționalei de la Skopje, difuzată pe PRO TV, a fost lider de audiență în intervalul 21:45 – 23:36. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 11.5 puncte de rating și 35.2% cotă de piață, de aproape trei ori mai mult față de locul 2 care avea doar 4.1 puncte de audiență și 12.7% share. În același interval, la nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a înregistrat 10.9 puncte de audiență și 37.4% share, în timp ce locul 2 înregistra 3.6 puncte de audiență și 12.5% share.
Aproape 1.9 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit meciul, iar în minutul de maximă audiență, de la 22:30, peste 2.2 milioane de români se uitau la meciul echipei naționale.
Românii se pot bucura în continuare de fotbal pe PRO TV și PRO X!