În urmă cu doar câteva zile, o mare companie de produse cosmetice a postat pe pagina de Facebook un anunț prin care clientele erau informate că pe site-ul lor a fost creată o nouă categorie: Smile Makers.
În categorie au fost postate mai multe „produsele senzuale, create pentru anatomia feminină”, după cum notează reprezentanții companiei pe pagina de Facebook. Iar cel mai ieftin era un gel lubrifiant, în valoare de 75 de lei.
Celelalte produse erau vibratoare cu prețul cuprins între 125 de lei și 650 de lei, iar acum, la trei zile după ce au fost puse în vânzare, stocul lor este zero. Chiar dacă postarea din mediul online a avut reacții împărțite: multe persoane au afirmat că este o campanie foarte bine gândită și au apreciat inițiativa, în timp ce alți oameni au pus la zid campania.
Însă, în ciuda comentariilor negative, postarea de pe Facebook s-a viralizat rapid și a adunat, la momentul redactării acestei știri, peste 1.100 de reacții, aproximativ 700 de comentarii și 130 de share-uri.
„Descoperă plăcerea cu Smile Makers, un brand de welness care sărbătorește sexualitatea feminină. Produsele senzuale, create pentru anatomia feminină, sunt însoțite de sfatrui de plăcere pentru a te invita la momente de explorare intimă. Mergi și explorează singur”, scrie pe site-ul companiei, în dreptul produselor.
foto: Sephora
Vezi și: Jurații SuperStar România vor face spectacol la UNTOLD 2021
Gallery