În cadrul evenimentului de lansare a grilei de toamnă PRO TV, Florin Alexandrescu, Chief Business Officer PRO TV, a anunțat oficial recalibrarea publicului țintă.
”Această recalibrare este și oportună, și relevantă, pentru situația curentă a distribuției puterii de cumpărare în România!”, a declarat acesta. Este de notat faptul că targetul anterior a fost stabilit cu 20 de ani în urmă.
PRO TV a anunțat că în urma evoluției socio-demografice din ultimii ani, a migrației locative a populației din mediul urban către zonele metropolitane ale orașelor, extinderii publicului activ și stabil financiar dincolo de 49 de ani, dar și a migrației segmentului de vârstă 18 – 20 de ani în afara României, a decis recalibrarea publicului țintă: targetul comercial urmând a fi Național 21 – 54 de ani, grade ESOMAR ABCD.
”În ultimii ani am fost martorii, sau chiar actori mulți dintre noi, ai migrației locative a populației din urban către zonele metropolitane ale orașelor. S-au construit peste un milion de locuințe în ultimii 10 ani în aceste zone, acest fenomen fiind în accelerare după începutul pandemiei. În egală măsură, observăm o extindere a publicului activ și stabil financiar dincolo de 49 de ani. Un alt fenomen social extrem de răspândit este migrarea segmentului de vârstă 18 – 20 de ani în afara României, e vorba despre tinerii care pleacă în străinătate pentru studii sau în scop lucrativ”, a declarat Florin Alexandrescu, Chief Business Officer PRO TV.
Lucia Antal, Head of Research and Development PRO TV, explică: ”Este important de menționat ca populatia descrisă de noul target comercial reprezintă 40% din populația României, o creștere semnificativă față de 24%, cât reprezenta vechiul target comercial. Asta înseamnă din punct de vedere măsurare a audienței TV că sub-panelul reprezentat de noul target este mai mare”.
În noul target sunt luate în considerare gradele ESOMAR ABCD pentru a maximiza audiențele canalelor PRO TV către un public țintă relevant comercial. ”Urmărim să maximizăm audiențele canalelor PRO TV pe un public țintă cu relevanță comercială, prin urmare luăm în considerare gradele ESOMAR ABCD. Nu am descoperit noi apa caldă, toate aceste date sunt deja folosite în toată Europa sau în SUA, iar în marea majoritate a piețelor TV pe care le urmărim și către care aspirăm, target-ul comercial este Național 25 – 54. Prin urmare, considerăm că această recalibrare este și oportună, și relevantă, pentru situația curentă a distribuției puterii de cumpărare în România și o vom implementa în colaborările viitoare. Targetul comercial al PRO TV urmând să fie, în mod oficial de acum. Național 21 – 54 de ani, grade ESOMAR ABCD”, a adăugat Florin Alexandrescu, Chief Business Officer PRO TV.
PRO TV – Ai ce vrei. Ai PRO TV!
Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV, despre grila de toamnă: “E un sentiment excelent. Am așteptări foarte mari”
Gallery