Lanțul de optică Lensa îți oferă, în septembrie, vouchere de până la 500 de lei, pentru a-ți cumpăra o pereche nouă de ochelari. “Rabla la ochelarii de vedere” se va desfășura în perioada 01.09.2021, ora 09:00 - 30.09.2021, ora 08:59.
Dacă porți ochelari și ai început de ceva timp să te confrunți cu vedere încețoșată, dureri de cap, amețeli, somnolență, ochi obosiți și clipit abundent, este timpul să îți iei o pereche nouă de ochelari. Nu trebuie să amâni! Noi îți oferim pana la 500 de lei in schimbul perechii vechi de ochelari. Suma se va oferi sub formă de reducere la achiziția unei noi perechi de ochelari de vedere. Se va putea aplica o singură reducere pe comandă.
Vino de la 1 septembrie în showroomurile Lensa și participa la programul de reînnoire a ochelarilor de vedere! Ce trebuie să faci? Mergi într-unul din showroomurile Lensa, îți schimbi ochelarii de vedere defecți (rupți, stricați, etc) cu unii noi și primești vouchere în valoare totală de 500 de lei. Voucherele se pot folosi în showroomuri sau online pe Lensa.ro la comenzi de minimum 300 lei.
Programul “Rabla la ochelari” se derulează exclusiv offline, în showroomurile Lensa din București, Brașov, Cluj, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara.
• Te înscrii online în program pe Lensa.ro prin completarea unui formular de înscriere. Durează mai puțin de două minute.
• Poți preda ochelarii de vedere vechi într-un magazin Lensa în unul din cele 12 orașe.
• Va fi verificată prescripția pentru ochelari. Dacă este o prescripție mai veche de un an, se poate face o programare la o consultație gratuită.
• Poate fi comandată noua pereche de ochelari de vedere. Vei intra în posesia voucherelor Rabla. În baza prescripției, va fi înregistrată comanda noilor ochelari de vedere pentru care va fi aplicat un voucher Rabla.
• După primirea unui SMS, comanda poate fi ridicată.
Lentilele de vedere sunt produse extrem de complexe, ce pot corecta majoritatea viciilor de refracție. Alegerea lentilelor pornește de la nevoia specifică a purtătorului, lucru care se întâmplă în cadrul unei discuții individuale cu specialiștii din showroomurile Lensa.
Astfel, lentilele se pot personaliza în funcție de meserie sau activitate (ex: lentile pentru condus, lentile cu filtru pentru lumină albastră, lentile de soare cu dioptrii, lentile inteligente fotocromatice), dar și de tipul de viciu de refracție (ex: lentile pentru astigmatism, lentile progresive ce elimină nevoia purtării a 2 perechi de ochelari, de distanță și de aproape).
Cele mai populare lentile sunt cele ale mărcilor Essilor, Hoya, Polarizen și Zeiss.
Ramele ochelarilor oferă în ziua de azi opțiuni nelimitate pentru confort, pentru reflectarea personalității, pentru adaptarea la diversele tipuri de activități (sport, citit, condus, lucru la calculator).
Showroomurile Lensa au cel puțin două cabinete oftalmologice și peste 1.000 de perechi de ochelari, rame, lentile de vedere și de contact expuse.
Atât în showroomul Lensa, cât și pe www.Lensa.ro, clienții pot alege dintr-o gamă variată de modele de ochelari de vedere, ochelari de soare sau lentile, dar și dintr-un mix de brand-uri, printre care Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana sau Polaroid.
În sprijinul programului “Rabla la ochelari”, Lensa continuă seria de consultații gratuite de determinare a dioptriilor.
Această activitate, care continuă și în 2021, se îmbină perfect cu programul “Rabla la ochelari” – scopul lor fiind același, de educare și conștientizare.
În 2020, aproximativ 38.000 de persoane s-au înscris în programul "Rabla la ochelari", dintre care 70% au fost femei și 30% bărbați. Circa 27% au fost tineri cu vârsta între 18-29 de ani, 23% au avut între 30-39 de ani, în timp ce 20% au avut între 40-49 de ani.
Magazinul online şi offline de optică Lensa.ro a oferit anul trecut peste 110.000 de consultații optometrice gratuite, iar anul acesta estimează peste 200.000 consultații.
Brandul românesc Lensa.ro este fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după opt ani se situează printre cei mai mari jucători pe piața de optică din România. Până în prezent, investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine proprii ajung la 800.000 euro.
În magazinele Lensa se fac peste 200.000 de comenzi anual. După 8 ani de la înființare, Lensa.ro a acumulat peste 400.000 de clienţi, care au făcut peste 760.000 de comenzi. În tot această perioadă au fost oferite 225.000 de consultaţii.
Gallery