N-am zis nimic cand spaniolii au facut misto in reclame de Dacia, nici cand nemtii si-au bagat toate primele de casare in Dacia, dar chiar sa ajunga englezii sa isi bata joc de mandretea noastra de Dacia Duster intr-o reclama pe internet?
“Prima masina din viata mea a fost Dacia”, spune CTP, pe care Andi Moisescu l-a invitat la Apropo TV pentru a-si spune opinia despre reclamele pentru Dacia, facute in strainatate.
Cristian Tudor Popescu sustine ca reclamele cu tenta ironica din strainatate ne fac mai mult bine decat rau, fiindca creeaza o stare de amuzament, iar posibilii clienti devin mai receptivi la informatiile transmise in clip. “Esti mai deschis mai dispus sa accepti si alte lucruri in conditiile in care ai o stare de buna dispozitie”.
Au ras europenii de Dacia noastra, dar au si cumparat-o! Lumea s-a obisnuit cu Loganul, Europa s-a umplut de Sandero, acum ne putem concentra pe ce avem mai bun: Dacia Duster!
O reclama la Duster, facuta de o companie olandeza, cu dialoguri in engleza, in care personajele principale sunt un dealer auto, un cuplu de pensionari si o Dacie, a fost considerata in Romania o jignire adusa mandriei nationale si brandului Dacia.
“Cei care au creat spotul isi merita toti banii”, a declarat CTP. “Intotdeauna exagerarea peste o anumita limita duce gandul la normalitate”, adauga el.
Urmareste clipul pentru a vedea cele mai controversate reclame la Dacia si vezi ce spun despre ele si alte personalitati!