1 milion de români au trecut în ultimul an prin lupta cu virusul SARS-CoV-2, iar aproape 30.000 dintre ei au pierdut. PRO TV lansează astăzi campania de conștientizare a importanței vaccinării împotriva Covid-19. Români din toate colțurile țării ne vor privi în ochi și ne vor spune sincer pentru cine au ales să se vaccineze.
PRO TV este, începând de astăzi, portavocea oamenilor simpli, care au ales să spună deschis poveștile pandemiei, așa cum sunt ele – reale, emoționante și pline de speranță. Într-un moment în care românii din mediul rural sunt slab informați cu privire la vaccinare, campania PRO Vaccinare subliniază importanța imunizării, atât pentru noi, dar mai ales pentru cei de lângă noi.
Copiii nu trebuie să sufere pentru deciziile părinților lor, așa cum nici părinții în vârstă nu trebuie să sufere pentru deciziile copiilor ajunși adulți. Zilnic, poveștile românilor care au ales să se vaccineze pentru cei dragi le veți putea descoperi la PRO TV.
„Una dintre valorile importante ale PRO TV este a face bine, iar noi credem că pentru a ne face bine și a ne întoarce la o viață similară cu cea de dinainte de pandemie, vaccinarea este una dintre modalități. Prin această campanie vrem să scoatem în față experiențele românilor din toate colțurile țării, să arătăm că vaccinarea nu e despre noi, e mai mult despre ceilalți, iar prin gestul nostru de a ne imuniza îi protejăm pe cei din jur”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.
În campania PRO Vaccinare îl putem descoperi pe Iosif Rus, cel mai în vârstă român care s-a imunizat. Profesor de muzică și veteran de război, la cei 105 ani, spune că are încredere că doar vaccinându-ne putem reveni la o viață normală cât mai curând.
„Nu e obligatoriu, dar vaccinarea e o necesitate pentru toată lumea. E singura modalitate de a scăpa de epidemia asta, e o piedică împotriva acestui virus”.
Descoperă poveștile românilor PRO Vaccinare și pe www.protv.ro, dar și pe conturile oficiale de social media.
Tu pentru cine te vaccinezi?