Adunarea generală a Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT) a stabilit structura de conducere a organizației pentru perioada 2021-2023. Din Consiliului Director face parte și Andrei Bereandă, Head of Digital Operations PRO TV.
Dragoș Stanca, reprezentant al rețelei și agenției Thinkdigial, a fost ales președinte al BRAT pentru următorii trei ani. Numirea sa confirmă al doilea mandat în fruntea organizației care reprezintă industria de media și publicitate din România.
Cu această ocazie, cei peste 150 de membri ai asociației, companii din industria de media și publicitate, au ales componența Consiliului Director. Consiliul, din care face parte și Andrei Bereandă, Head of Digital Operations PRO TV, va coordona activitatea BRAT în următorii trei ani.
BRAT a validat cu această ocazie și lansarea proiectului “Publicitate responsabilă în media de încredere”. Acesta își propune crearea unui set de bune practici în domeniul politicilor editoriale și de atragere a audienței în cazul presei online, precum și a unui mecanism de certificare a respectării acestora, se arată pe site-ul brat.ro.
„Scopul proiectului este de a spori încrederea în mediul online, fie ca vorbim de încrederea publicului, a partenerilor sau a societății în ansamblu, cat și creșterea siguranței investițiilor în acest domeniu, creînd cadrul adecvat pentru efectuarea cu responsabilitate a investițiilor in publicitate”, spun reprezentanții organizației.
Pe VOYO.RO poți urmări emisiunile preferate cu 24 de ore în avans! Vezi și noua ofertă de filme și seriale, doar pe voyo.ro.
Fotografii: Agerpres/BRAT
Vezi și VIDEO: Ce face Britney Spears la duș
Gallery