ß
Telespectatorii continuă să aleagă PRO TV și în a doua săptămână a primăverii. Producțiile variate cu informații obiective, divertisment, comedie, talent, show-uri cu oportunități și filme pline de suspans i-au ținut pe oameni în fața televizoarelor.
În a doua săptămână a lunii martie, în Prime Time (19:00 – 23:00), PRO TV a fost lider incontestabil de audiență și a înregistrat, pe targetul comercial național, 10.5 puncte de rating și 25.9% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 6.9 puncte de rating și 16.9% share. Pe segmentul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a înregistrat o medie de 8.6 puncte de rating și 25.0% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă a abținut 6.2 puncte de rating și 18.0% share.
Emisiunile din weekend, România, te iubesc!, Ce se întâmplă, doctore?, I like IT, au fost lideri de audiență pe segmentele lor, iar oamenii au urmărit, sâmbătă și duminică, de la 10:00, cele mai inovative idei din tehnologie și sfaturi despre sănătate, iar dumincă seară, de la 18:00, ancheta semnată de Cosmin Savu: „Gruparea criminală, brand de Capitală”.
Aseară, emisiunea România, te iubesc! a fost în topul audiențelor, pe întreaga durată a difuzării, în intervalul 17:59 – 18:58. Pe segmentul comercial național, PRO TV a înregistrat 8.3 puncte de rating și 25.7% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 3.3 puncte de rating și 10.3% share.
În același timp, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a înregistrat 6.3 puncte de rating și 22.1% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3.1 puncte de rating și 10.8% share. Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.4 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea.
Ieri, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. Pe segmentul comercial național, PRO TV a înregistrat 4.2 puncte de rating și 20.4% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 2.2 puncte de rating și 10.8% share. În același timp, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a înregistrat 4.4 puncte de rating și 25.2% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 2.5 puncte de rating și 14.3% share.
Și emisiunea iLike IT a condus detașat topul audiențelor. Pe segmentul comercial național, PRO TV a înregistrat 4.2 puncte de rating și 23.1% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 1.7 puncte de rating și 9.1% share. În același timp, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a înregistrat 3.8 puncte de rating și 26.4% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 1.5 puncte de rating și 10.4% share.
Sămbăta viitoare, de la 10:00, ne revedem cu o nouă emisiune ilike IT. Duminică, de la aceeași oră, Oana Cuzino ne așteaptă cu noi informații esențiale despre sănătate, iar seara, de la 18:00, vom vedea o nouă anchetă marca România, te iubesc!.
Pe VOYO.RO poți urmări emisiunile preferate cu 24 de ore în avans! Vezi și noua ofertă de filme și seriale, doar pe voyo.ro
Vezi și: Olimpiada mămicilor Episodul 5: Întâlnirea cu moașa
Gallery