Marți seara, Mircea Săplăcan, Director de Marketing Tria’s, intră ”Șef sub acoperire”, într-un nou episod al show-ului de la PRO TV.
Tria’s este un important lanț de florării din țară, specializat în vânzarea de plante vii. Cu o rețea de 15 magazine, o seră centrală și peste 150 de angajați, compania este o afacere de familie și a fost fondată în urmă cu mai bine de 20 de ani, de către Ria și Traian Săplăcan.
Unul dintre cei doi fii ai fondatorului, Mircea Săplăcan, intră marți seara sub acoperire pentru a vedea cum merge afacerea dintr-o perspectivă complet diferită.
După transformarea radicală de look la care a fost supus, pentru a nu fi recunoscut de către angajați, Mircea Săplăcan a vrut să afle ce părere are iubita sa.
”Un bărbat supersexy, adorabil și minunat. Am fost șocată”.
VEDEȚI, ÎN MATERIALUL VIDEO DE MAI JOS, REACȚIA ACESTEIA:
Gallery