• PRO TV
  • (P) De ce să investești în advertoriale dacă îți dorești un business de succes?

(P) De ce să investești în advertoriale dacă îți dorești un business de succes?

(P) De ce să investești în advertoriale dacă îți dorești un business de succes?

Majoritatea strategiilor de marketing propuse de experții din ziua de azi implică și promovarea prin advertoriale. Chiar dacă în calitate de antreprenor ești activ în mediul online postând regulat pe blogul site-ului companiei tale sau pe rețelele sociale, pentru a-ți dezvolta business-ul este important să apelezi și la puterea site-urilor media unde să postezi advertoriale prin care să-ți promovezi activitatea.

Ce este de fapt un advertorial?

Așa cum îi spune și numele, un advertorial este un tip de editorial cu conținut publicitar. Până în acest punct întregul concept este foarte simplu de înțeles. Dar adevărata problemă o ridică ponderea conținutului publicitar din articolul respectiv.

Specialiștii susțin că cele mai bune rezultate le oferă advertorialele cu un procent de doar 30% conținut publicitar. Cu alte cuvinte, pentru a prezenta interes pentru cititori, advertorialul nu trebuie doar să ridice în slăvi un anumit produs sau o companie la care pentru a avea acces trebuie să plătești o sumă de bani, ci trebuie să ofere în proporție de 70% informații prețioase și gratuite, pe care să le consideri atât de importante încât să te facă să-ți dorești să obții chiar și mai mult, plătind în final pentru bunurile sau serviciile promovate în restul de 30% din text.

Care este diferența dintre advertoriale și alt tip de publicitate?

Internetul este suprasaturat de bloguri pe diferite nișe, iar administrarea unui cont pe o rețea socială a devenit un lucru atât de comun încât în ziua de azi este mai neobișnuit să nu activezi pe nicio rețea, decât să ai conturi pe mai multe. De aceea, oricât de interesant ar fi business-ul tău, mai ales în calitate de antreprenor la început de drum este destul de dificil să atragi atenția publicului prin astfel de metode. În schimb, prin intermediul câtorva advertoriale scrise bine și postate pe site-uri media cu multă influență, nu numai că poți crea buzz, dar ai toate șansele să generezi și conversii.

Mai mult, spre diferență de orice alt tip de promovare, advertorialele îți aduc și ceva în plus. Este vorba despre link-uri valoroase către site-ul afacerii tale postate pe site-uri cu autoritate mare precum site-urile de știri. Chiar și un singur link pe un site media apreciat de motoarele de căutare, care face trimitere către site-ul tău, face minuni pentru autoritatea acestuia. Dar imaginează-ți ce pot face două, trei, zece sau chiar douăzeci astfel de link-uri.

De ce este bine să apelezi la o agentie de publicitate când ai nevoie de advertoriale?

La prima vedere un advertorial nu diferă cu mult față de un articol oarecare. Dar diferența dintre un advertorial obișnuit și unul eficient este respectarea formulei prezentate mai sus, pentru care trebuie să ai în spate câțiva ani de experiență în calitate de creator de conținut pentru a o pune în practică.

Un advertorial nu trebuie să fie agasant, dar nici să pară ca o reclamă ascunsă. Ca și pentru alte unelte de marketing, și în cazul advertorialelor, echilibrul este cheia succesului!

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni