• PRO TV
  • (P) Marker pentru birou permanent | Echipează-ţi biroul cu tot ce ai nevoie

(P) Marker pentru birou permanent | Echipează-ţi biroul cu tot ce ai nevoie

(P) Marker pentru birou permanent | Echipează-ţi biroul cu tot ce ai nevoie

De ce este necesar să îţi echipezi biroul cu cele mai bune obiecte de papetărie şi birotica.

Pandemia de coronavirus ne-a făcut pe mulţi dintre noi să ne schimbăm atât planurile, cât şi modul de viaţă. Mai mult decât atât, unii dintre noi şi-au mutat biroul în propria locuinţă, prin urmare acesta a trebuit echipat cu toate obiectele necesare, de la birou şi scaun de birou, până la hârtie şi marker pentru birou permanent.

Bineînţeles  că dacă lucrezi pe o companie mai mare, ştii deja cât de importantă este papetăria. Prin urmare este necesar să găseşti un furnizor care să îţi ofere produsele de care ai nevoie, la cele mai bune preţuri de pe piaţă. Mai mult decât atât, ai nevoie de un partener care să îndeplinească şi cele mai exigente cerinţe ale tale.

De ce este necesar să îţi echipezi biroul cu cele mai bune obiecte de papetărie şi birotica

Este important să menţionăm că obiectele de papetărie şi birotică sunt accesoriile care contribuie la o bună funcţionare a unui birou indiferent de câţi oameni găzduieşte acesta. Ai să ne spui că tehnologia face posibilă stocarea informaţiile în propriile calculatoare şi telefoane, dar te invităm să faci un exerciţiu de imaginaţie, şi să ne spui cum ar funcţiona spre exemplu – un firma de contabilitate, fără să aibă la îndemână coli de hârtie – atât de esenţiale pentru printarea facturilor, a scrisorilor, a declaraţiilor şi aşa mai departe, fără pixuri, dosare, bibliorafturi şi aşa mai departe? Imposibil, nu-i aşa? Iar acest lucru se poate observa şi în propria locuinţă, căci şi aici avem nevoie de un pix, de o top de hârtie, de agrafe de hârtie, de marker pentru birou permanent şi aşa mai departe.

Dar hai să vedem care sunt obiectele esenţiale de birotică şi papetărie care nu ar trebui să lipsească din niciun birou indiferent de activitatea acestuia.

Colile de hârtie – în ciuda faptului că tehnologia evoluează în fiecare zi, tot avem nevoie de coli de hârtie de diferite dimensiuni pe care să printăm documente, contracte, facturi, să scriem notiţe importante sau să desenăm.

Dosarele şi foliile de îndosariat – un birou ar trebui să fie extrem de bine organizat. Iar cum în fiecare zi se strâng zeci de hârtie cu esenţiale pentru businessul respectiv, este important să le îndosariem corect pentru a fi uşor de identificat la nevoie.

Creioanele și pixurile – sunt primele care se cumpără şi primele care dispar. Prin urmare fiecare birou trebuie să deţină un stoc de creioane şi unul de pixuri de diferite culori. Căci după cum bine ştii, niciodată nu sunt suficiente... tocmai pentru că ele dispar atât de repede.

Capsatoare, perforatoare, capse, agrafe de hârtie, cuţit de corespondenţă – acestea sunt accesorii esenţiale care nu trebuie să lipsească din niciun birou sau atelier.

Foarfecă, cutter – întotdeauna vom avea ceva de tăiat, precum folosirea lor la împachetarea sau despachetarea plicurilor şi a coletelor.

Bandă adezivă şi lipici – este esenţială mai ales în cazul în care biroul în care lucrezi trimite destul de des plicuri şi colete.

Flipchart-uri cu hârtie sau table magnetice și markere permanente sau pe bază de apă – în birourile în care se organizează des şedinţe sau conferinţe acestea nu au cum să lipsească, pentru că sunt extrem de folositoare.

Linii şi alte accesorii de măsurat – întotdeauna este ceva de măsurat, aşa că este importat să ai şi aceste obiecte în vedere.

Agendele şi notes – Cu toate că avem la dispoziţie posibilitatea de a ţine o agendă virtuală, uneori ne este mult mai uşor să ne notăm întâlnirile esenţiale într-o agendă clasică sau de ce nu pe un notes.

De asemenea, este important să ai în vedere că fiecare birou are nevoile sale, prin urmare înainte de a plasa o comandă de papetă rie este important să ceri şi părerea colegilor. Mai mult decât atât, poţi întocmi o listă cu produsele pe care aceştia le doresc, bineînţeles să treci şi cantităţile necesare. Astfel te poţi asigura că toată lumea este fericită şi are la dispoziţie toate obiectele care duc într-un final la uşurarea muncii lor.

La ce să fii atent atunci când plasezi o comandă de papetărie?

Cantitatea – atunci când plasezi o comandă pentru un birou unde sunt prezenţi mai mulţi oameni, trebuie să le anticipezi nevoile şi să calculezi cam câte bucăţi din fiecare produs ai avea nevoie pe o săptămână, luna etc..

Calitatea – Este incredibil de frustrant ca pixul sau foarfeca pe care o foloseşti să se strice şiş a nu mai funcţioneze după prima utilizare, sau chiar sa nu funcţioneze deloc. Prin urmare este esenţial să te asiguri că produsele pe care le vei comanda sunt de calitate şi îndeplinesc toate cerinţele din biroul tău.

De unde poţi comanda un marker pentru birou permanent, dar şi cele mai bune obiecte de papetărie şi birotică?

LUVSHOP este o companie care activează în domeniul papetăriei încă din anul 1999. Astfel că au căpătat în timp experienţa necesară, dar şi dorinţa de a satisface cerinţele clienţilor. Mai mult decât atât, importă şi distribuie doar produse care oferă un raport calitate/preţ excelent. Deţinând stocuri din produsele disponibile pe site, aceştia pot livrăm comenzile în cel mai scurt timp în orice locaţie din ţară. Comanda poate fi ridicată din depozitele acestora situate în zona Bucureşti – Ilfov, fie sunt expediate prin curier, fie – în cazul în care comanda depăşeşte suma de 23.800 cu TVA inclus, produsele îţi sunt livrate chiar de ei în locaţia specificată de tine.

Foto Photo by Teo Zac on Unsplash

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni