ß
Deși suntem în plină pandemie și multe companii se închid, concediază angajați sau se reinventează, cele care reușesc să rămână în picioare sunt cele care știu că este esențial să investească în PR & branding în mod special acum, când comunicarea a trecut aproape în totalitate în online.
Cu noile reguli de distanțare socială și în lipsa evenimentelor, multe companii s-au regăsit în fața unei întrebări importante: ”Cum ajungem la clienții noștri acum?”. Multe dintre ele au investit în magazine online, platforme de shopping și conturi de social media cu mulți followers.
Care sunt serviciile de comunicare care ne pot ajuta să avem succes, în plină pandemie?
Iată 3 direcții de care să ții cont atunci când investești în imaginea ta sau a companiei tale:
Bianca Tudor: ”Dacă ești antreprenor și vrei să ai în continuare acest business, chiar și în plină pandemie, focusul tău ar trebui să fie pe dezvoltare prin promovare online și branding pt a consolida poziția ta în piață.
Iată un exemplu bun, preluat de la un om de business pe care îl admir, Aliz Kosza: în 2009, în mai puțin de 9 luni, brandul Savana a ajuns de pe locul 3 la poziția de lider de piață incontestabil. Investiția în liniile de brand a continuat și în 2010 iar în timp ce alte companii tăiau bugetele de marketing, Savana a investit cash-ul disponibil în concepte inovatoare de promovare în piață și astfel a câștigat.
Chiar dacă actuala criză nu este comparabilă cu alte perioade de criză, istoria arată asta: cele mai prospere și longevive companii și branduri s-au consolidat în momente ca acestea pe care le trăim acum.”
Mihaela Lemnaru: ”Pandemia a dus la o creștere a prezenței online a consumatorilor, deci și a vizibilității în online pentru branduri. Ca exemplu, 61% dintre români investesc în prezent bugete mai mari în cumpărăturile online decât în cele offline (studiu aici).
Facebook și Instagram reprezintă principalele canale de comunicare, în special prin conținutul efemer de tipul stories și focusul pe comunicarea umanizată, cu informații de valoare.”
Rusanda Davideanu: ”Femeile de afaceri din România investesc în mod special în această perioadă în imaginea lor în online: cum arată, ce transmit, ce comunică, unde au apariții și ce voce se potrivește cel mai bine cu business-ul lor.
Mai ales în pandemie, când nu ne mai putem întâlni unii cu alții ca să socializăm și să stabilim noi relații profesionale, este esențial să prioritizăm imaginea noastră din social media și mass-media. S-a încheiat era identităților comerciale, suntem deja de ceva timp într-o eră nouă, în care omul din spatele produsului spune cea mai frumoasă poveste publicului său!”
ELITE Communication este agenția de comunicare formată 100% din antreprenori, fondată de Bianca Tudor, președinte Elite Business Women Club, alături de Mihaela Lemnaru și Rusanda Davideanu.
Gallery