ß
În acest an, Black Friday pică pe 13 noiembrie, însă comercianții au dedicat mai multe zile acestei sărbători a cumpărăturilor la preț redus. ANSWEAR.ro a dat deja startul reducerilor de Black Friday și suntem gata să vă spunem pe ce vă puteți cheltui înțelept banii.
Black Friday 2020 este în perioada 9-18 noiembrie la ANSWEAR.ro, magazin online de haine și accesorii prezent în România și alte 6 țări europene. La debutul campaniei de vânzare la preț redus, Raluca Radu, Country Manager ANSWEAR.ro, explică rațiunile acestui început în forță.
„Motivul principal a fost acela că am dorit să oferim clienților ANSWEAR.ro o varietate cât mai mare de produse și branduri în campania de reducere de Black Friday. După cum știți, ANSWEAR.ro este un jucător internațional și este prezent pe 7 piețe (Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Bulgaria, Ucraina și România), iar stocul este comun pentru toate piețele pe care suntem activi.
Din experiența anilor trecuți ne-am dat seama că de Black Friday asta înseamnă o concurență între clienții noștri și cei din alte țări în care ANSWEAR este prezent pentru produse și branduri și am hotărât să pornim primii pentru a ne asigura că vom avea pentru clienții români cele mai bune oferte. România este a doua piață din portofoliul ANSWEAR ca importanță și este piața pentru care Black Friday are cea mai mare importanță.”
Cum estimați că va fi această ediție de Black Friday, în contextul pandemiei de Covid-19?
„Ne așteptăm la o creștere de cel puțin 30% față de 2019. Este sezonul în care cumpărătorii online cumpără cadouri, se pregătesc de sezonul rece petrecut în context nou și, cu siguranță, vor avea nevoie de diverse haine și accesorii care să le facă această experiență cât mai plăcută. Ne așteptăm deci la vânzări de minimum 3,9 milioane de euro pe perioada campaniilor din a doua jumătate a lui noiembrie.
Care e estimarea pentru coșul minim în această ediție de Black Friday?
„Ne așteptăm să ne menținem în jurul valorii de 300 lei ca valoare a coșului mediu de cumpărături.”
Ați sesizat schimbări în ceea ce privește obiceiul de cumpărare al românilor în aceste 8 luni de izolare și restricții de mișcare?
„Da, am atras noi cumpărători online și estimăm că numărul cumpărătorilor online a crescut mult de la începutul pandemiei și până acum. Valoarea medie a comenzii a crescut, au început să fie mai cumpărate branduri medium-high și cumpărătorii online au început să achiziționeze și produse pe care înainte se fereau să le cumpere online – cum ar fi jeans și pantaloni.
Per total, însă, top categorii de produse cumpărate au fost tot rochiile, gecile și canadienele, cizmele și pantofii, dar în 2020 am cunoscut creșteri importante pentru categoriile de produse de tricouri, hanorace, pulovere și articole sportive. Brandurile Karl Lagerfeld, Hugo Boss, Furla, Pinko, Stefanel, Patrizia Pepe, Twinset au înregistrat creșteri peste așteptări, dar în top cele mai vândute branduri clasamentul a fost constant având aici Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Guess Jeans, Adidas, New Balance și Medicine.
O schimbare majoră a fost legată de creșterea procentului de clienți care au plătit online prin card și ne așteptăm să se observe aceeași proporție crescută și în perioada de Black Friday.”
Gallery